اخبار

۵ نکته جالب که شما باید در ارتباط با Mate 10 و Mate 10 Pro بدانید!

محصولات Mate 10 و Mate 10 Pro محصولاتی هستند که ارزش های زیادی برای ارائه به کاربران دارند. این گوشی های هوشمند با هوش مصنوعی خود در کنار سیستم عامل آندوریید ۸٫۰ و رابط کاربری EMUI 8.0 قابلیت های جالبی را در اختیار کاربران قرار می دهند. EMUI یا همان Emotion User Interface پوسته سفارشی شده ای است که هوآوی برای سیستم عامل آندورید طراحی کرده است. این رابط کاربری موجب می شود که سیستم عامل در مجموع سریع تر و بهینه تر کار کرده و تجربه بهتری را برای کاربران ایجاد کنند. آخرین نسخه EMUI نسخه ۸٫۰ است که اگر با آن آشنا نیستید در ادامه می توانید با ۵ نکته جالب در این خصوص آشنا شوید:
 
 
 

EMUI 8.0 هوشمند است و می تواند رفتار شما را پیش بینی کند

یکی از اهداف هوآوی از عرضه رابط کاربری اختصاصی خود این بوده که بازده کاری گوشی طی استفاده طولانی مدت حفظ شود چراکه یکی از مشکلات رایج سیستم عامل آندروید، کند شدن آن پس از چند ماه استفاده می باشد. در واقع EMUI خیال کاربران را از کند شدن گوشی پس از ماه ها استفاده راحت کرده است. در نسخه آخر EMUI یعنی نسخه ۸٫۰ علاوه بر حفظ سرعت و پایداری سیستم حتی پس از ۱۸ ماه استفاده، مزیت بزرگ دیگری نیز وجود دارد و آن پیش بینی رفتار کاربران بر مبنای رفتار قبلی او با گوشی بوده است. به این ترتیب با پیش بینی این رفتار، گوشی در هر لحظه می تواند پیش بینی کند که کاربر قصد بهره گیری از چه نرم افزاری را دارد و تا چه میزان از منابع سیستمی و پردازشی باید به او اختصاص یابد. به این ترتیب برنامه هایی که شما بیشتر از آنها استفاده می کنید سریع تر باز می شوند.
5 نکته جالب که شما باید در ارتباط با Mate 10 و Mate 10 Pro بدانید!
 

تشخیص حرکت مفصل انگشتان روی صفحه نمایش

گوشی های هوآوی با رابط کاربری EMUI تنها گوشی هایی در بازار هستند که می توانند ضربه مفصل انگشت را از لمس نوک انگشتان تشخیص و تمیز دهند. به این ترتیب شما با خم کردن انگشت و ضربه مفصل انگشت به صفحه نمایش و کشیدن آن به اشکال مختلف امکان کارهای مختلف مانند عکس گرفتن از صفحه، تقسیم صفحه نمایش، فیلم برداری از صفحه نمایش و کارهای دیگری را خواهید داشت.
5 نکته جالب که شما باید در ارتباط با Mate 10 و Mate 10 Pro بدانید! 

جابجایی بین دو هویت کاربری، ساده مثل خوردن یک تکه کیک!

آیا شما از دو گوشی هوشمند برای جداسازی هویت های شخصی و تجاری خود در شبکه های اجتماعی از یکدیگر بهره می گیرید؟ از این پس شما با EMUI 8.0 در گوشی های Mate 10  و Mate 10 Pro می توانید از قابلیت App Twin بهره بگیرید و به یک نرم افزار با اکانت های کاربری متفاوت در یک زمان متصل شوید.
5 نکته جالب که شما باید در ارتباط با Mate 10 و Mate 10 Pro بدانید!
 
 

فضای خصوصی برای اطلاعات شخصی:

چه کسی گفته گوشی های هوشمند نمی توانند خصوصی و امن باشند؟ گوشی های جدید Mate 10 و Mate 10 Pro یک فضای خصوص با عنوان Private Space در اختیار شما می گذارد که عکس و اسناد خصوصی شما فقط در اختیار شما باشد. به محض مخفی کردن اطلاعات شخصی خود در این فضا شما می توانید محتواهای تلفن همراه خود را بدون نگرانی از دیده شدن اطلاعات شخصی به دوستان خود نشان دهید.

 

HUAWEI Share راهکاری سریع، آسان و کارآمد

به اشتراک گذاشتن فایل ها اگر فایل ها بزرگ باشند یا سرعت ارتباط ضعیف باشد می تواند دردسر زیادی برای شما ایجاد کند. با HUAWEI Mate 10 و HUAWEI Mate 10 Pro به اشتراک گذاری اطلاعات می تواند ساده و سریع باشد و به ارتباط اینترنت هم نیازی ندارد. با وجود EMUI نسخه ۸٫۰ شما می توانید تا ۱۰۰ برابر سریع تر از بلوتوث اطلاعات خود را به اشتراک بگذارید. به علاوه در این گوشی ها با امکان Phone Clone شما امکان دارید خیلی سریع اطلاعات گوشی قدیمی خود را (چه آندورید چه iOS) به گوشی جدید خود منتقل کنید.
 
5 نکته جالب که شما باید در ارتباط با Mate 10 و Mate 10 Pro بدانید!
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا