اخبار

دو مدل جدید دیگر از کمپانی Gionee در TENAA دیده شدند

چندین تلفن همراه کمپانی Gionee در ماه‎های گذشته در لیست TENAA دیده شد و هم اکنون دو مورد جدید دیگر نیز به این لیست اضافه شده است. این دو دستگاه جدید دارای شماره مدل GN9010L و GN5001S می‎باشند.
ابتدا با مدل GN9010L شروع می‎کنیم( تصاویر پایین) در مشخصات منتشر شده به این موارد اشاره شده است: این اسمارت فون دارای یک پردازنده ۸ هسته ای با فرکانس کاری ۱٫۳ گیگاهرتز است که در جلوی آن یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل قرار دارد که از نوع AMOLED است.
gsmarena_001
این مجموعه به همراه ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‎ی ذخیره سازی عرضه می‎شود. در مورد دوربین هم این دستگاه دارای دوربین اصلی با سنسور ۸ و یا ۱۳ مگاپیکسلی است و در جلوی این دستگاه یک دوربین با سنسور ۵ مگاپیکسلی برای سلفی وجود دارد. وزن این اسمارت فون چیزی حدود ۱۴۵٫۲ گرم است و دارای ابعاد ۱۵۱٫۹ در ۷۴٫۶ در ۶٫۹ میلی متر است، GN9010L با سیستم عامل اندروید آبنبات چوبی نسخه‎ی ۵٫۱ عرضه می‎شود و در دورنگ نقره‎ای و طلایی به فروش می‎رسد.
 
حال به سراغ مدل GN5001S می‎رویم، این اسمارت فون یک مدل پایین رده است که از یک پردازنده ۴ هسته ای با فرکانس کاری ۱٫۳ گیگاهرتز بهره می‎برد و دارای صفحه نمایش کوچکتر ۵ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل است که از نوع TFT است. در کنار این مجموعه ۱ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‎ی ذخیره سازی که امکان افزایش نیز دارد، قرار گرفته است.
gsmarena_002
این دستگاه همچنین دارای دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی است. وزن آن چیزی حدود ۱۸۵ گرم است و دارای ابعاد ۱۴۳ در ۶۹٫۹ در ۸۶٫۵ میلی متر است، GN5001S دارای سیستم عامل اندروید ۵٫۱ آبنبات چوبی است و در دو رنگ مشکی و طلایی به فروش می‎رسد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا