اخبار

ایسر به دنبال حضور نیرومند در کنگره موبایل بارسلون

ایسر به دنبال حضور نیرومند در کنگره موبایل بارسلون

ایسر

بسیاری از کمپانی‌های بزرگ، بین‌المللی و نامی فعال در عرصه فناوری ازجمله سامسونگ و ال‌جی در طی هفته جاری راهی کنگره موبایل جهانی خواهند شد و هر شرکت سعی می‌کند تا در این کنگره جدیدترین فناوری‌های تولید شده خود را به معرض نمایش بگذارد. در  این میان کمپانی ایسر نیز از قافله عقب نمانده و قصد دارد تا در این کنگره از دو تلفن همراه جدید و یک دستگاه پوشیدنی رونمایی کند.

این اطلاعات به نظر موثق می‌رسند زیرا منبع اطلاعات به‌دست‌آمده درباره عرضه این محصولات رئیس بخش اروپا، خاورمیانه و آفریقای این شرکت یعنی امانوئل فورمنت است. این فرد که پیش از این نیز سابقه خوبی در ارائه اطلاعات دقیق درباره محصولات آینده این شرکت داشته است، اعلام کرد که یکی از دستگاه‌هایی که این شرکت در کنگره موبایل جهانی معرفی خواهد کرد گجتی پوشیدنی خواهد بود که به افراد تجربه‌ای خوب ارائه می‌دهد. این تمامی اطلاعاتی بود که او در این زمینه ارائه کرد و همچنین اعلام کرد که بیشتر از این نمی‌تواند اطلاعاتی را در اختیار گزارشگران قرار دهد.

فورمنت همچنین اظهار داشت که این کمپانی قصد دارد تا در کنگره موبایل جهانی ۲۰۱۷ دو دستگاه تلفن همراه هوشمند جدید که در بازار اندروید حرفی برای گفتن دارند را نیز به معرض نمایش بگذارد. او درباره ویژگی‌ها و مشخصات این دو تلفن همراه هیچ اطلاعاتی نداد.

با این حال تنها چند روز تا آغاز کنگره موبایل جهانی باقی مانده است و به‌زودی راز این دو تلفن همراه هوشمند برای همگان فاش خواهد شد؛ بنابراین نیازی به صبر طولانی مدت نخواهد بود. شایان ذکر است که شرکت ایسر در بازار تلفن‌های همراه هوشمند عملکردی بسیار کمرنگ داشته است و به همین دلیل نیز مسئولان این شرکت قصد دارند تا شرایط را تغییر داده و با عرضه محصولات بهتر و متنوع‌تر بتوانند آینده این بازار برای ایسر را بهبود بخشند.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا