اخبار

نگاهی به رویکرد سامسونگ در کنگره موبایل بارسلون

نگاهی به رویکرد سامسونگ در کنگره موبایل بارسلون

سامسونگ

شرکت سامسونگ تصمیم گرفته است تا در کنگره موبایل جهانی تمرکز خود را بر روی تبلت‌های جدیدش قرار داده و رونمایی از گلکسی S8 را به تعویق بیندازد. این دو تبلت جدید سامسونگ که گلکسی تب S3 و گلکسی بوک نام دارند به‌زودی به نمایش عموم درخواهند آمد.

گلکسی تب S3 به‌منظور رقابت با آیپد پرو دارای صفحه‌نمایشی ۹٫۷ اینچی HDR با رزولوشن ۲,۰۴۸ x 1,536 است. در پشت این دستگاه نیز دوربینی با کیفیت ۱۳ مگاپیکسل و در جلو آن نیز دوربینی ۵ مگاپیکسلی قرار دارد و البته اسکنر اثرانگشت این دستگاه نیز در جلو آن و بر روی دکمه اصلی آن طراحی شده است.

طراحی جدید فلزی و شیشه‌ای این دستگاه به‌اندازه ۶ میلی‌متر ضخامت داشته و پردازنده آن نیز اسنپ دراگون ۸۲۰ است. رم دستگاه نیز ۴ گیگابایت بوده و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل‌افزایش دارد. باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپری این دستگاه هم برای نمایشگر با کیفیت و بزرگ آن کافی به نظر می‌رسد. فناوری شارژ سریع و پشتیبانی از یواس‌بی نوع C از دیگر مزایای این تبلت است.

تبلت گلکسی بوک از دیگر رونمایی‌های اصلی سامسونگ در کنگره جهانی موبایل بود. این دستگاه که می‌تواند هم به تبلت و هم به تپ تاپ تبدیل شود به‌عنوان رقیبی برای سرفیس پرو در نظر گرفته شده است. این تبلت دارای صفحه‌نمایشی ۱۰٫۶ اینچی بوده و همچنین نسخه ۱۲ اینچی آن نیز در دسترس است که وضوح تصویر آن‌ها به ترتیب ۱,۹۲۰ x 1,280 و ۲,۱۶۰ x 1,440 هستند.

نسخه ۱۰٫۶ اینچی این دستگاه دارای پردازنده دو هسته‌ای Intel Core m3 با قدرت ۲٫۶GHz، ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است و تنها دارای یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو دستگاه است. نسخه ۱۲ اینچی این دستگاه دارای پردازنده دو هسته‌ای Intel Core i5 با قدرت ۳٫۱GHz بوده و ظرفیت رم آن نیز ۸ گیگابایت است. حافظه داخلی این نسخه ۲۶۵۶ گیگابایت بوده و دارای دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و دوربینی ۵ مگاپیکسلی در جلو آن است. با این حال کمپانی سامسونگ درباره قیمت آن‌ها هنوز سخنی نگفته است.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا