اخبار

آیفون جدید با دوربین سه گانه عرضه می شود

آیفون جدید اپل به دوربین ۳ گانه مجهز خواهد شد.گزارشی از تایوان به دست رسیده که نشان می دهد یکی از  آیفون های جدید اپل به دوربین ۳ گانه مجهز خواهد شد.
دوربین آیفون جدید از تکنیک ۶ لایه با زوم اپتیکال ۵ برابری ساخته شده است. دوربین آیفون ۸ که تک لنزی است تا پنج برابر زوم دیجیتال دارد؛ در حالی که آیفون ۸ پلاس و آیفون ۱۰ از زوم اپتیکال دو برابر و دیجیتال ۱۰ برابر پشتیبانی می‌کنند.
به این ترتیب به نظر می رسد که اپل مسیر هواوی را در پیش خواهد گرفت و به دنبال ساخت دوربنی شبیه به دوربین گوشی هواوی پی ۲۰ پرو خواهد کرد. یکی از این لنزها ۴۰ میگاپیکسلی با دریچه‌ی دیافراگم f/1.8، یکی دیگر که از نوع مونوکروم است ۲۰ مگاپیکسلی با دریچه‌ی دیافراگم f/1,6 و دیگری لنزی ۸ مگاپیکسلی با دریچه‌ی دیافراگم f/2.4 و از نوع تله فوتو است که امکان زوم سه برابر را به این دستگاه می‌دهد.
این که از یک دوبین سه گانه به جای دوربین دو گاه استفاده کنیم مزیت هایی دارد که از جمله آن می توان به رنگ های بهتر، درک عمق تصویر و نور فوق العاده اشاره کرد. در بررسی‌هایی که از دوربین هواوی پی ۲۰ پرو صورت گرفت، عملکرد دوربین بهتر از گلکسی اس ۹ و آیفون ۱۰ ارزیابی شد.
در مجموع باید گفت این گمانه‌زنی نسل سوم آیفون ۱۰ با دوربینی با قابلیت زوم سه برابر را در سال ۲۰۱۹ وعده می‌دهد. در مورد آیفون جدید ، مینگ چی کو، تحلیل‌گر مؤسسه‌ی kgi Securities تغییرات چندانی را در دوربین آیفون ۱۰ سال ۲۰۱۸ پیش‌بینی نمی‌کند.
 


بیشتر بخوانید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا