آموزش و ترفند

ارسال چند عکس در اینستاگرام به صورت همزمان

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که از برنامه اینستاگرام زیاد استفاده می کنید با ما همراه باشید تا ارسال همزمان چند عکس در اینستاگرام را آموزش دهیم.
ویژگی ارسال همزمان چند عکس در اینستاگرام  اوایل سال گذشته معرفی شد و به کاربران اجازه می‌دهد که بتوانند یک آلبوم از عکس یا ویدئوی خود تهیه کنند و برای فالوور ها به نمایش بگذارند.
روش زیر را به صورت گام به گام برای درک بهتر ارسال همزمان چند عکس در اینستاگرام دنبال کنید:
۱-در صفحه اصلی اینستاگرام دکمه + را لمس کنید
۲-پس از آن گزینه Select Multiple یا انتخاب چندگزینه‌ای را گزینش نمایید.
۳-در این بخش تصاویر گالری شما نمایش داده خواهد شد و می‌توانید تا ۱۰ تصویر و یا ویدئو را انتخاب و به پست خود اضافه کنید. این محتوا بر اساس نحوه انتخاب شما در پست ارسالی چیده خواهد شد.
۴- گزینه Next را لمس کنید.
۵- در این بخش اگر از نوع چیدمان عکس راضی نیستید می‌توانید با نگه‌داشتن انگشت خود روی تصاویر و کشیدن آن، مکان تصویر و یا ویدئو را در چیدمان تغییر داده و در محل جدید خود بگذارید. اگر می‌خواهید تصویری را حذف کنید، به سمت بالا بکشید و در آیکون سطل زباله قرار دهید تا تصویر حذف شود.
۶- اگر نیاز به اعمال فیلتر تصاویر دارید، هر فیلتری که انتخاب کنید برای تمامی تصاویر اجرا می‌شود. برای فیلترگذاری مجزا می‌بایست هر تصویر را لمس و انتخاب کنید و برای آن فیلترگذاری انجام دهید.
۷- گزینه Next را لمس کنید.
۸- ادامه روند، همانند ارسال عکس یا ویدئوی تکی در اینستاگرام خواهد بود، توضیحات اضافه کنید و به اشتراک بگذارید.
در نهایت یک اسلاید شو ایجاد می‌شود که دوستان و فالوورها می‌توانند با سوایپ صفحه تصاویر داخل آلبوم را ببینند. عکس اصلی آلبوم نیز اولین عکسی خواهد بود که در آلبوم افزوده بودید. اگر فالوور ها تصویر اول را باز کنند می‌توانند با سوایپ کردن صفحه (عمل کشیدن به چپ و راست) بقیه تصاویر آلبوم را نیز مشاهده کنند.
برای نمایش جزییات یک رویداد می‌توانید از بخش ارسال چند عکس هم‌زمان و ساخت آلبوم تصاویر استفاده کنید از طرفی اگر کار هنری یا پروژه خاصی دارید و علاقه‌مندید تا به دیگران نشان دهید این روش بسیار موثر خواهد بود.مثلا می‌توانید از مراحل تولید یک محصول شروع کنید و آخرین عکس، نشان‌دهنده تولید نهایی شما باشد. همچنین عکاسان حرفه‌ای برای ساخت تصاویر پشت صحنه کار نیز می‌توانند از ارسال همزمان چند عکس در اینستاگرام استفاده کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا