اخبار

اطلاعات جدیدی از ال جی V35 ThinQ فاش شد

V35 ThinQ نام محصول جدیدی است که انتظار می‌رود به زودی توسط کمپانی کره‌ای ال‌جی معرفی شود. این محصول مشخصاتی بسیار شبیه به ال‌جی G7 ThinQ دارد. حال اطلاعات جدیدی در خصوص این تلفن هوشمند فاش شده است. همراه موبایلستان باشید تا با این محصول بیشتر آشنا شویم.
روز گذشته تصویری از مشخصات محصول آتی کمپانی ال‌جی با نام V35 ThinQ منتشر شد. ال‌جی که اخیرا محصول جدید خود را با نام ال‌جی V30 روانه بازار کرده است، انتظار می‌رود به زودی محصول دیگری را در این سری معرفی کند. چندی پیش نیز شاهد دریافت تاییدیه‌های محصول جدید این شرکت بودیم که خبر از نزدیکی به زمان معرفی آن‌ها می‌داد.

مقالات مرتبط:

با نگاهی به مشخصات فاش شده از این تلفن هوشمند متوجه می‌شویم که محصول جدید ال‌جی نیز همانند V30 و V30S ThinQ دارای نمایشگری ۶ اینچی است. با این اوصاف احتمالا وضوح نمایشگر این محصول نیز همانند دو تلفن هوشمند قبلی، ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ پیکسل خواهد بود. اما در سوی دیگر ماجرا به نظر می‌رسد که محصول جدید ال‌جی از نظر مشخصات داخلی ارتقای چشمگیری داشته باشد. گفته می‌شود V35 ThinQ از پردازنده اسنپ دراگون ۸۴۵ استفاده می‌کند. این در حالی است که ال‌جی V30 به پردازند اسنپ دراگون ۸۳۵ مجهز بود. البته ال‌جی همین پردازنده را روی G7 ThinQ نیز قرار است. این محصول جدید مجهز به ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است که امکان افزایش آن از طریق کارت حافظه جانبی (microSD) نیز وجود دارد. انتظار می‌رود که شاهد یک نسخه از همین محصول با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی نیز باشیم.
LG V35 ThinQ
ال‌جی V35 ThinQ در بخش دوربین نیز همانند بخش پردازنده شباهت‌های زیادی به G7 ThinQ دارد. در بخش پشتی این محصول دوربین دوگانه‌ای قرار گرفته که هر دو سنسور آن ۱۶ مگاپیکسلی هستند. یکی از این سنسور‌ها دارای f/1.6 است و سنسور دیگر نیز زاویه دید وسیعی دارد. فلاش دوگانه LED نیز این دوربین را در مکان‌های تاریک یاری می‌کند. از سایر قابلیت‌های دوربین این تلفن هوشمند می‌توان به فوکوس لیزری و فوکوس اتوماتیک اشاره کرد.
در تصویر منتشر شده از مشخصات ال‌جی V35 ThinQ ظرفیت باتری این محصول ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت اعلام شده است که این میزان با باتری ال‌جی G7 ThinQ برابر است. البته باید اشاره کنیم که ظرفیت باتری هر دو محصول ۳۰۰ میلی آمپر ساعت کمتر از باتری ال‌جی V30 است. ال‌جی نسخه ۸.۱ از سیستم عامل اندروید را نیز به صورت پیش‌فرض روی دستگاه جدیدیش قرار خواهد داد. نظر شما در خصوص این تلفن هوشمند چیست؟ با ما و کاربران موبایلستان از طریق بخش دیدگاه‌ها در ارتباط باشید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا