اخبار

امکان پشتیبان گیری از اینستگرام به زودی در نسخه جدید فراهم شد

فیسبوک به عنوان شرکت اصلی اینستاگرام اعلام کرد که به زودی امکان پشتیبان گیری از اینستاگرام به این برنامه اضافه خواهد شد.
اینستاگرام در حال برنامه ریزی برای ایجاد قابلیت پشتیبان گیری از برنامه است. یکی از سخنگویان این شرکت بعد از انتشار مقاله‌ای توسط Techcrunch پیرامون عدم امکان جابه‌جایی داده‌ها در این سرویس واکنش نشان داد.
جزییات این مساله هنوز هم به طور کامل فاش نشده است ممکن است تهیه نسخه پشتیبان از اینستاگرام به معنی دانلود تمامی عکس‌های بارگذاری شده درون حساب کاربری تحت یک فایل زیپ باشد، اما بعید نیست اینستاگرام با فراهم کردن قابلیت بکاپ‌گیری حرفه‌ای کاربران را شگفت‌زده کند.

اینستاگراممطالب مرتبط:

حالت پرتره فوکوس در نسخه جدید اینستاگرام اضافه شد

ارسال چند عکس در اینستاگرام به صورت همزمان

احتمال افزوده شدن حالت پرتره به اینستاگرام

بنابراین کلیه فایل های اینستاگرام می تواند در قالب یک فایل با پسوند خاص ذخیر شود و جایی دیگر در دستگاه دیگر این فایل ریستور شده و به عنوان پشتیبان فایل های اینستاگرام در بیاید. این بهترین شیوه‌ای است که می‌توان برای امکان بکاپ گرفتن از اطلاعات اینستاگرام متصور شد، اما پیاده‌سازی آن حداقل در فاز اول معرفی این قابلیت کلیدی کمی دور از انتظار است
فیسبوک نیز این قابلیت را در اختیار دارد اما هنوز گزینه پشتیبان گیری اینستاگرام برای محصول موبایلی عرضه نشده است.
با این حال فعلا بعد از ارسال یک ویدیو و یا عکس در حساب کاربری خود در اینستاگرام، یک نسخه از آن در فولدری مخصوص از حافظه داخلی ذخیره می‌شود. گزینه ذخیره فایل‌ها بعد از ارسال به صورت پیش‌فرض فعال است، مگر این که کاربر آن را غیر فعال کرده باشد. پس بکاپ‌گیری در ساده‌ترین حالت آن در حال حاضر نیز امکان‌پذیر است. به همین دلیل انتظار داریم قابلیت بکاپ گرفتن از اطلاعات اینستاگرام دارای قابلیت‌های بیشتر همچون ذخیره کپشن‌ها و یا کامنت‌ها نیز باشد.
 


بیشتر بخوانید:

امکان افزوده شدن قابلیت تماس صوتی و تصویری به اینستاگرام

افزوده شدن قابلیت جدید تایپ به استوری اینستاگرام

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا