اخبار

اپل بدترین قابلیت گلکسی اس ۸ را تقلید خواهد کرد

اپل بدترین قابلیت گلکسی اس ۸  را تقلید خواهد کرد

اپل

با راه‌یابی سامسونگ گلکسی اس ۸  به دست کاربران اولیه این تلفن همراه هوشمند اولین نقطه ضعفی که از آن گزارش شد مربوط به محل قرارگیری حسگر اثرانگشت آن و مجاورتش با لنز دوربین این دستگاه بود که تماس اشتباه اثرانگشت با لنز دوربین این تلفن همراه هوشمند و کثیفی دائمی آن موجب نارضایتی کاربران شده بود

با این حال به نظر می‌رسد که این قابلیت به مزاج اپل خوش آمده است و این کمپانی قصد دارد تا نسخه بعدی همراه‌های هوشمند خود یعنی آیفون ۸ آینده خود را به آن مجهز کند و حسگر اثرانگشت را به بدنه پشتی تلفن همراه یاد شده انتقال دهد.

طرح کلی ارائه شده از آیفون ۸ نشان‌دهنده آن است گه کمپانی اپل حسگر اثرانگشت را به پشت دستگاه انتقال داده است و اگرچه این امر بسیاری را ناراضی کرده است اما مطمئنا به بدی محل قرارگیری حسگر اثرانگشت سامسونگ گلکسی اس ۸  نخواهد شد. زیرا اپل بر خلاف آخرین پرچم‌دار کمپانی سامسونگ حسگر یاد شده را درست در مرکز پشت دستگاه و در زیر لوگوی اپل قرار خواهد داد. در مقابل این حسگر زیستی گلکسی اس ۸ دقیقا در کنار دوربین و نه در وسط بدنه پشتی تلفن همراه یاد شده قرار گرفته است.

با این حال به نظر می‌رسد که هدف اصلی انتقال حسگر اثرانگشت به پشت پرچم‌دار جدید این غول آمریکایی این بوده است که این کمپانی قصد دارد تا بدون اضافه کردن به‌اندازه دستگاه، فضای بیشتری را به صفحه نمایش اختصاص دهد. پیش از این نیز شایعه شده بود که اپل قصد دارد  تا حسگر اثرانگشت را دقیقا زیر صفحه نمایش قرار دهد تا با لمس نمایشگر بتوان اثرانگشت کاربر را شناسایی کرد. با این حال به نظر می‌رسد که اختلالات مهندسی این دستگاه برنامه‌های یاد شده اپل را فعلا به تعویق انداخته است.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا