اخبار

اینستاگرام دیگر برای کاربران ویندوز موبایل در دسترس نیست

مایکروسافت به هر راهی متوسل می شود تا کاربرانش دست از ویندوز موبایل بکشند و به دیگر سیستم عامل ها کوچ کنند. روش جدید این شرکت از دسترس خارج کردن اینستاگرام برای ویندوز ۱۰ موبایل است.
مایکروسافت به تازگی برای دست کشیدن کاربران از ویندوز ۱۰ موبایل به ترفند جدید روی آورده است. در جدیدترین اقدام، مایکروسافت اپلیکیشن پرطرفدار اینستاگرام را از دسترس کاربران موبایلِ خود خارج کرده است؛ البته به نظر می رسد که این حرکت پس از عرضه این برنامه در ویندوز ۱۰ انجام شده باشد. کاربران ویندوز ۱۰ دسکتاپ همچنان می‌توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند؛ اما اگر از کاربران ویندوز ۱۰ موبایل هستید، گزینه‌ی نصب از صفحه‌ی مربوط به این اپلیکیشن در مایکروسافت استور حذف شده است.

مطالب مرتبط:

امکان پشتیبان گیری از اینستگرام به زودی در نسخه جدید فراهم شد

حالت پرتره فوکوس در نسخه جدید اینستاگرام اضافه شد

البته هنوز هم کاربران می توانند با استفاده از مایکروسافت اج برنامه را باز کنند و استفاده نمایند. در نسخه‌ی تحت‌وب، کاربران می‌توانند علاوه بر مشاهده‌ی پست‌های جدید، اقدام به انتشار استوری، ارسال عکس و اعمال فیلتر روی آن‌ها کنند.
نخسه فعلی این برنامه به صورت نیتیو و بومی بر روی ویندوز ۱۰ ساخته نشده و این اپلیکیشن  تحت عنوان پروژه‌ای که پورت اپلیکیشن‌های آی‌او‌اس برای ویندوز ۱۰ را میسر می‌کند از سیستم‌عامل آی‌او‌اس به ویندوز ۱۰ پورت شده است.
 


بیشتر بخوانید:

ارسال چند عکس در اینستاگرام به صورت همزمان

احتمال افزوده شدن حالت پرتره به اینستاگرام

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا