اخبار

اینستاگرام قابلیتی برای فیلتر کردن پیام های لایو و کامنت های پست ها اضافه کرد

چند ماه پیش بود که اینستاگرام قابلیتی را برای کاربران به برنامه اش اضافه کرد تا بتوانند توسط خود کامنت های بد و توهین آمیز را حذف کنند حال امروز این شرکت این ویژگی را به لایو ویدیوها نیز بسط داده است و از امروز می‌توانید از این امکان، در ویدیوهای زنده‌ی خود نیز استفاده کنید. یکی از قابلیت های استثنایی در اینستاگرام ارسال کامنت در زمان لایو است. به‌طوری که معمولا تعداد کامنت‌هایی که در یک لایو ده‌دقیقه‌ای ثبت می‌شوند، از یک پست عادی بیشتر خواهد بود. تا به امروز تنها راه مبارزه با کاربران مزاحم و کامنت‌های توهین‌آمیز در لایو ویدیو، ریپورت کردن دستی آن‌ها بود. در حال حاضر با این قابلیت می‌توانید فیلترهای مورد نظرتان را در پخش زنده نیز اعمال کنید تا تعداد کامنت‌های توهین‌آمیز تا حد زیادی کاهش پیدا کند. برای دسترسی به این قابلیت، به تنظیمات اینستاگرام و سپس بخش Comments مراجعه کنید.
همچنین به علاوه این سیستم، قابلیتی برای اسپم ها نیز در برنامه در نظر گرفته شده است. کامنت‌هایی که لزوما حاوی کلمات توهین‌آمیز نیستند؛ اما مزاحمت‌آمیز، تبلیغی یا به‌اصطلاح Spam هستند. همچنین این بخش دارای پشتیبانی از چندین زبان است. عملکرد این ابزار به لطف یادگیری ماشینی، در طول زمان بهتر و بهتر خواهد شد. اینستاگرام اعلام امیدواری کرده است که بتواند از زبان‌های بیشتری در این بخش پشتیبانی کند. برای دسترسی به این قابلیت، به تنظیمات اینستاگرام و سپس بخش Comments مراجعه کنید.
پ. ن: باید در نظر داشته باشیم که این قابلیت هنوز برای زبان فارسی ایجاد نشده است و امیدواریم که برای چندین میلیون کاربر ایرانی استفاده کننده از این نرم افزار نیز این قابلیت ایجاد شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا