اخبار

تصاویری از شیائومی Mi Max 3 فاش شد

شیائومی Mi Max3 نام تلفن هوشمندی است که انتظار می‌رود به زودی معرفی شود. این محصول توانسته تاییدیه TENAA را دریافت کند و حال شاهد تصاویری از آن هستیم. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آوریم.
همان‌طور که امروز در موبایلستان مطالعه کردید، شیائومی قصد دارد محصولی را با نام Mi Max 3 معرفی و روانه بازار کند. این تلفن هوشمند توانسته تاییدیه TENAA را دریافت کند و اطلاعاتی در خصوص مشخصات این دستگاه نیز توسط TENAA منتشر شده است. اکنون نیز شاهد تصاویری در خصوص ظاهر کلی این تلفن هوشمند هستیم.

بیشتر بخوانید:

در بخش پشتی این تلفن هوشمند یک دوربین دوگانه قرار دارد که فلاش LED نیز در بین آن‌ها قرار گرفته است. سنسور اثر انگشت در بخش میانی قاب پشتی قرار گرفته در پنل جلویی این تلفن هوشمند نیز شاهد نمایشگری بزرگ هستیم که حاشیه‌های آن در بالا و پایین کاهش یافته‌اند.
شیائومی Mi Max 3
اگر بخواهیم نگاهی کلی به مشخصات سخت افزاری این دستگاه بیاندازیم، باید بگوییم که این محصول از یک پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز استفاده می‌کند و نمایشگر ۶.۹ اینچی آن نیز وضوح ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را ارائه می‌کند. محصول مذکور در زمینه حافظه رم در سه نسخه ۳، ۴ و ۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. حافطه داخلی این تلفن هوشمند نیز ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت است.
سنسور دوربین اصلی در بخش پشتی دستگاه ۱۲ مگاپیکسلی است و دوربین سلفی آن نیز ۸ مگاپیکسل قدرت دارد. البته گفته می‌شود که در یکی از نسخه‌های این محصول، دوربین سلفی ۵ مگاپیسکلی است. این محصول از نسخه ۸.۱ اندروید Oreo و باتری ۵۴۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا