اخبار

تصاویری از سامسونگ گلکسی (J4 (2018 منتشر شد

سامسونگ گلکسی (J4 (2018 به‌زودی معرفی می‌شود و اکنون شاهد انتشار تصاویری از این محصول هستیم. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در خصوص این تلفن هوشمند اقتصادی به دست آوریم.
رندر‌های جدیدی از محصول آینده کمپانی سامسونگ با نام گلکسی جی ۴ نسخه ۲۰۱۸ منتشر شده است که خبر از عرضه این محصول در دو رنگ مختلف می‌دهند. سامسونگ تایید کرده که محصول جدید این شرکت که گلکسی (J6 (2018 نامیده می‌شود، دوشنبه آینده معرفی خواهد شد. امروز شاهد تصاویری از (Galaxy J4 (2018 هستیم که بدنه این دستگاه را به صورت کامل نشان می‌دهند.

مطالب مرتبط:

گلکسی (J4 (2018
با نگاهی به تصاویر منتشر شده از این محصول به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد در تلفن هوشمند اقتصادی جدیدش از نمایشگری ۵.۵ اینچی از نوع AMOLED با نسبت تصویر ۱۶:۹ استفاده کند. این بدان معناست که حاشیه‌های نمایشگر باریک‌تر خواهند بود و چنین اتفاقی به کمپانی کره‌ای سامسونگ اجازه می‌دهد تا بتواند سنسور اثر انگشت را در بخش جلویی دستگاه و در زیر نمایشگر جای دهد. علاوه بر این، دکمه‌های خارنی نیز در این محصول جایگزین دکمه‌های روی صفحه شده‌اند. در حاشیه بالای نمایشگر گلکسی (J4 (2018 نیز شاهد دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی به همراه فلاش LED هستیم.
گلکسی (J4 (2018
با نگاهی به قاب پشتی دستگاه در این تصاویر متوجه می‌شویم که سامسونگ از پلاستیک بسیار ساده برای محافظت از بدنه دستگاه استفاده کرده است. در بخش پشتی دستگاه شاهد یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با فلش LED هستیم که به صورت عمودی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. در کنار دوربین نیز شیار کوچکی وجود دارد که مربوط به اسپیکر پشتی این محصول است. یک شیار کوچک در گوشه قاب پشتی نیز دیده می‌شود که از طریق آن می‌توان پی برد قاب پشتی این دستگاه امکان جدا شدن توسط کاربر را دارد و کاربران می‌توانند به باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی آن دسترسی داشته باشند.
گلکسی (J4 (2018
در خصوص مشخصات داخلی این محصول نیز باید بگوییم که انتظار می‌رود گلکسی (J4 (2018 از پردازنده چهار هسته‌ای Exynos 7570 بهره ببرد که فرکانس هسته‌های آن روی ۱.۴ گیگاهرتز قفل شده‌اند. این محصول در دو نسخه با حافظه رم ۲ و ۳ گیگابایت عرضه خواهد شد که حافظه داخلی آن‌ها به ترتیب ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی است. البته امکان افزایش حافظه داخلی این دستگاه توسط کارت حافظه جانبی (microSD) نیز وجود دارد.
گلکسی (J4 (2018
فعلا معلوم نیست که چه زمانی شاهد ورود این تلفن هوشمند به بازار خواهیم بود. اما از آنجایی که سامسونگ یک رویداد برای معرفی (Galaxy J6 (2018 در روز دوشنبه ترتیب دیده است، انتظار می رود که این محصول هم در کنار آن معرفی شود. زمان عرضه گلکسی جی ۴ نسخه ۲۰۱۸ نیز احتمالا اوایل ماه ژوئن خواهد بود. نظر شما در خصوص این تلفن هوشمند اقتصادی سامسونگ چیست؟ با ما و کاربران موبایلستان از طریق بخش دیدگاه‌ها در ارتباط باشید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا