اخبار

تصاویر رسمی موتورولا موتو زد ۳ پلی فاش شد

موتورولا موتو زد ۳ پلی به زودی معرفی می‌شود و امروز تصاویری رسمی از آن فاش شده‌اند. همراه موبایلستان باشید تا در این مقاله نگاهی به تصاویر تلفن هوشمند جدید موتورولا بیاندازیم و اطلاعاتی نیز در خصوص مشخصات آن به دست آوریم.
موتو Z3 Play نام محصول میان‌رده‌ای است که انتظار می‌رود به زودی توسط موتورولا معرفی شود. کمپانی تولید کننده، چندی پیش دعوتنامه مربوط به رویدادی در برزیل را ارسال کرد که انتظار می‌رود در جریان این رویداد شاهد معرفی محصول مذکور باشیم. این رویداد خبری در ۶ ژوئن (۱۶ خرداد) صورت می‌گیرد و دلیل برگزاری آن در برزیل نیز این است که کشور برزیل یکی از بازار‌های اصلی موتورولا به حساب می‌آید. در طول هفته‌های گذشته، اطلاعات بسیار زیادی از این تلفن هوشمند فاش شده است که از این بین می‌توان به تصاویری از این دستگاه نیز اشاره کرد.

مطالب مرتبط:

موتو زد 3 پلی
امروز وب‌سایت Winfuture.de تصاویر رسمی موتو زد ۳ پلی را منتشر کرده است. با نگاهی دقیق به تصاویری که امروز منتشر شده‌اند، می‌توان متوجه شد که موتورولا چیز‌های زیادی را نسبت به رندر‌های پیشین تغییر نداده است و البته می‌توان نگاه دقیق‌تری نیز به دوربین دوگانه پشتی دستگاه داشت. در بخش پشتی این تلفن هوشمند یک ماژول دوگانه دوربین قرار گرفته است که گفته می‌شود هر دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی هستند.
صفحه نمایش این تلفن هوشمند ۶ اینچی است که وضوح FHD+ یا همان ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل را با نسبت تصویر ۱۸:۹ ارائه می‌دهد. در داخل این تلفن هوشمند نیز پردازنده اسنپ دراگون ۶۳۶ هشت هسته‌ای با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز قرار گرفته است. ۴ گیگابایت حافظه رم نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است. این تلفن هوشمند در دو نسخه ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

همانند بسیاری از تلفن‌های هوشمند موتورولا، موتو زد ۳ پلی نیز از Moto Mods پشتیبانی می‌کند و چندی پیش تصویری از این محصول که به این ابزار‌ها متصل شده بود، فاش شد. در ۱۶ خرداد ماه موتورولا محصول جدیدش را معرفی خواهد کرد و به احتمال زیاد مدتی بعد از آن نیز شاهد ورود این تلفن هوشمند به بازار‌های جهانی خواهیم بود. نظر شما در خصوص موتورولا Moto Z3 Play چیست؟ با ما و کاربران موبایلستان از طریق بخش دیدگاه‌ها در ارتباط باشید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا