اخبار

تصویری از هواوی میت ۱۰ منتشر شد

امروز یک تصویر جدید در توییتر از هواوی میت ۱۰ فاش شده که نشان دهنده تصویر اصلی آن نیز هست.
جالب اینجاست که در این تصویر مقداری لبه و حاشیه در این گوشی مشخص است که بر خلاف تمامی تصورات قبلی ما در مورد میت ۱۰ می باشد. اما تصویری که امروز فاش‌ شده است، وجود حاشیه‌هایی باریکی را در بالا و پایین نمایشگر (مانند گلکسی نوت ۸ و ال‌جی وی ۳۰) نشان می‌دهد. البته حاشیه‌های کناری نمایشگر بسیار باریک هستند و احتمالا نسبت نمایشگر به بدنه‌ی فبلت جدید هواوی بسیار بالا خواهد بود.
این گوشی دارای جدیدترین تراشه پردازشی هواوی یعنی Kirin 970 است که به نوعی بهترین محصول پردازشی این شرکت چینی به حساب می آید. این تراشه از سیستم پردازش عصبی نیز بهره می برد که موفقیتی بزرگ برای این گوشی بر شمرده می شود.
گفته می‌شود که میت ۱۰ نخستین گوشی هوشمند هواوی خواهد بود که به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۸.۰ اوریو روانه‌ی بازار می‌شود؛ البته مطابق گذشته، این سیستم‌عامل با رابط کاربری انحصاری چینی‌ها با نام EMUI سفارشی‌سازی شده است. از مشخصات دیگر میت ۱۰ می‌توان به مواردی مانند نمایشگر ۵.۹ اینچی، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، پورت USB نوع C، حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی اشاره کرد؛ البته احتمال عرضه‌ی نسخه‌ی پرو از میت ۱۰ با سخت‌افزاری قدرتمندتر نیز وجود دارد.
اگرچه هواوی حضور قدرتمندی در بازار ایالات متحده‌ی آمریکا ندارد؛ اما معمولا محصولات خانواده‌ی میت به‌صورت آنلاک در بازار این کشور عرضه می‌شوند. بنابراین احتمالا میت ۱۰ نیز از این قاعده مستثنا نخواهد بود. برخلاف آمریکا، هواوی در سایر نقاط جهان در طول سال‌های اخیر به محبوبیت بالایی دست یافته است؛ به‌طوری که این شرکت در سه‌ماهه‌ی گذشته با پشت‌سر گذاشتن اپل، به دومین تولیدکنننده‌ی گوشی‌ هوشمند بدل شد. چینی‌ها در تلاش بعدی خود قصد پشت‌ سر گذاشتن سامسونگ و بدل‌ شدن به بزرگترین تولیدکننده را دارند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا