اخبار

رونمایی از دو تلفن همراه هوشمند شیائومی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸

شیائومی

در طی ماه گذشته، خبری از احتمال شرکت کردن کمپانی شیائومی در کنگره جهانی موبایل که در تاریخ ۲۶ فوریه در بارسلونا آغاز می‌شود دادیم و اکنون نیز شایعاتی در رابطه با رونمایی از چند تلفن همراه هوشمند این کمپانی مطرح‌شده است. یکی از این تلفن‌های همراه هوشمند شیائومی Mi Mix 2s است که نسخه‌ای تجدیدنظر شده از تلفن همراه هوشمند سال گذشته شیائومی Mi Mix خواهد بود که به‌عنوان اولین تلفن همراه هوشمند بدون لبه این کمپانی عرضه شد.
شیائومی Mi Mix 2s به‌احتمال بسیار زیاد پردازنده اسنپ دراگون ۸۳۵ استفاده‌شده در Mi Mix 2 را با پردازنده اسنپ دراگون ۸۴۵ جایگزین خواهد کرد. به‌علاوه، دوربین پشتی آن نیز از حسگر جدید IMX363 بهره‌مند شده است که فوکوس خودکار سریع‌تری را به کاربر ارائه می‌دهد و کاربران می‌توانند با استفاده از آن تحت شرایط با نور کم عکس‌های بهتری بگیرند. همچنین صحبت‌ها در رابطه با Mi Mix 2s حاکی از آن هستند که این تلفن همراه هوشمند از سیستم تشخیص چهره مشابه با آیفون  X اپل استفاده می‌کند.
همچنین در کنار تلفن همراه هوشمند Mi Mix 2s ممکن است شاهد رونمایی از Xiaomi Mi 7 نیز در این مراسم باشیم. بر اساس اسکرین شات های منتشرشده در روز جمعه، تلفن همراه هوشمند Xiaomi Mi 7 از صفحه‌نمایشی ۵٫۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ x 2160 بهره‌مند خواهد بود که نام دیگر آن FHD+ است. این امر به معنای آن است که Mi 7 نیز از نسبت صفحه‌نمایش به بدنه ۱۸:۹ برخوردار است و دستگاهی بدون لبه را عرضه خواهد کرد.
همچنین این اسکرین شات نشان می‌دهد که پردازنده اسنپ دراگون ۸۴۵ در این دستگاه به‌کاررفته است که سی پی یو ۸ هسته‌ای ویژه‌ای را به همراه پردازنده گرافیکی ادرنو ۶۳۰ در اختیار دارد. رم ۸ گیگابایتی نیز در کنار حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی برای این دستگاه در نظر گرفته است. در بدنه پشتی Mi 7 می‌توان شاهد دوربین دوقلویی با حسگر ۱۶ مگاپیکسلی بود که در کنار باتری ۴۴۸۰ آمپرساعتی قدرت خوبی را برای این دستگاه رقم‌زده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا