اخبار

قابلیت سریع شارژ بیسیم تا دو سه ماه آینده به آیفون اضافه می شود

همانطور که چند وقت پیش در موبایلستان نیز اشاره کردیم برای شارژ سریع آیفون ۸ و آیفون ۱۰ باید از دو سه دستگاه و کابل مجزا استفاده کنید. حال این شرکت اعلام کرده که شارژ سریع ۷٫۵ واتی را تا اواخر سال ۲۰۱۷ میلادی به دست کاربران خود خواهد رساند.
در تحلیلی که برای شارژ سریع این گوشی ها انجام شده به نظر می رسد که پایه شارژر بی سیم مورفی می تواند جوابگوی شارژ سریع باشد.. در این رابطه گفته شده:

معمولا آیفون خود را با استفاده از یک آداپتور که از شارژ سریع پشتیبانی می‌‌کند، شارژ می‌ توان رد، بنابراین مدت زمان پر شدن ظرفیت باتری دستگاه بسیار کوتاه است. اگر فقط ۴۵ دقیقه زمان نیاز داشته باشیم، می‌توانیم گوشی خود را پیش از خروج از خانه به میزان قابل توجهی شارژ کنیم.

خب با کنار قرار دادن این فرضیات متوجه می شویم که روش روشی استهلاکی است چرا که اصلا اجرای این روش برای آیفون ۸ حتی با زمانی که آداپتور ۵ واتی به آن متصل می شود زمان زیادتری را صرف شارژ کردن می کند. اما اپل در اواخر سال ۲۰۱۷ یک آپدیت نرم‌افزاری برای این گوشی‌ها منتشر خواهد کرد که سرعت شارژ بی‌سیم آن‌ها را افزایش می‌دهد.
جردن خان از وب‌سایت ‌‌۹to5Mac اعلام کرده که با این آپدیت نرم‌افزاری امکان استفاده از شارژر بی‌سیم ۷.۵ واتی برای شارژ کردن آیفون‌های امسال اپل فراهم خواهد شد. این خبر خوبی است؛ زیرا بسیاری از شارژرهای بی‌سیم سریع ۷.۵ واتی هستند. وی در ادامه اعلام کرده که برای شارژ کامل آیفون ۸ با استفاده از پایه‌ی شارژ بی‌سیم مورفی حدود سه ساعت زمان نیاز است و این مدت برای آیفون ۸ پلاس به ۳.۵ ساعت خواهد رسید.
آیفون‌های جدید همچنین از شارژ سیمی از طریق آداپتورهای یواس‌بی سی پشتیبانی می‌کنند. متاسفانه برای استفاده از این ویژگی آیفون‌ ۸، آیفون ۸ پلاس و آیفون ۱۰ باید یک شارژر بی‌سیم سریع یواس‌بی سی سازگار به همراه یک کابل لایتنینگ به یواس‌بی سی به طور جداگانه خریداری کنید؛ زیرا این گوشی‌ها به طور پیش‌فرض به همراه شارژر معمولی ۵ واتی اپل به دست مشتریان می‌رسند.
h

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا