اخبار

افزوده شدن قابلیت مشاهده مخاطبان به اندروید خودرو

افزوده شدن قابلیت مشاهده مخاطبان به اندروید خودرو

اندروید خودرو (Android Auto) برای ساده سازی تجربه شما از استفاده از تلفن همراه هوشمند در حین رانندگی طراحی و عرضه شده است که با این حال این ساده سازی گاهی بسیار فراتر از هدف اولیه خود پیش می رود. به همین دلیل نیز گوگل به تازگی قابلیتی برای مشاهده تمامی فهرست تماس شما را به اندروید خودرو افزوده است. این امر به آن معناست که هم اکنون با استفاده از اتصال به اندروید خودرو با چهار روش می توان با فردی تماس حاصل کرد.

مطالب مرتبط:

پیش از این افراد می توانستند با استفاده از دستیار هوشمند فرد مورد نظر خود را از میان لیست تماس های خود ( از قبیل فهرست مخاطبان محبوب، تماس های خروجی اخیر، تماس های دریافتی و تماس های از دست رفته) انتخاب کنند. همچنین راه دیگر برای انجام این کار شماره گیری دستی فرد مورد نظر بود. اما در برخی از موارد دسترسی به فهرست کامل مخاطبان برای کاربران مطلوب تر است.
برای دسترسی به این فهرست، ابتدا می بایست وارد منوی موجود در بالا و گوشه سمت چپ شد و گزینه ” مخاطبان” را انتخاب کرد. در این شرایط زمانی که اتوموبیل متوقف است می توانید تا جایی که دلتان می خواهد در میان این لیست گردش کنید. با این حال در حالی که اتوموبیل شما در حال حرکت است تنها به چند کلیک محدود خواهید شد و به این ترتیب امنیت شما در حین رانندگی تضمین شده و خطر حواس پرتی و تصادف در این شرایط تا حد بسیار زیادی کاهش می یابد.
گوگل در رابطه با عرضه به روز رسانی و نیز قابلیت یاد شده اظهار داشته است که این ویژگی منحصر به فرد و  جدید هم اکنون برای اندروید خودرو عرضه شده است. با این حال برخی از کاربران این سیستم که البته از به روز ترین و جدیدترین نسخه آن نیز استفاده می کنند نتوانسته اند گزینه “مخاطبان” را در منوی یاد شده ببینند. با این حال به نظر می رسد که این قابلیت جدید رفته رفته به برای تمامی کاربران عرضه خواهد شد.


مطالب بیشتر:

۵ اپلیکیشن برتر که این هفته باید امتحان کنید
فیس بوک و دیگر شبکه های اجتماعی بزرگ دنیا تنها به فکر سود و زیان خود هستند
گوشی ال جی V40 با کدنیم طوفان معرفی خواهد شد

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا