اخبار

مشخصات سونی اکسپریا XZ3 فاش شد

اکسپریا XZ3 نام پرچم‌دار آینده کمپانی سونی است که انتظار می‌رود در رویداد IFA رونمایی شود. امروز تصویری از برگه مشخصات این محصول فاش شده است. همراه موبایلستان باشید تا با اکسپریا ایکس زد ۳ بیشتر آشنا شویم.
سونی هر شش ماه یک بار پرچم‌دار جدیدی را در دنیای تلفن‌های هوشمند روانه بازار می‌کند. در ماه فوریه بود که این کمپانی در رویداد MWC پرچم‌دار فعلی خود را با نام اکسپریا XZ2 معرفی کرد. حال به نظر می‌رسد که سونی قصد دارد پرچم‌دار جدیدی را با نام اکسپریا XZ3 معرفی و روانه بازار کند. تصویری از برگه اطلاعات این محصول از ژاپن فاش شده است و در آن می‌توانیم به مشخصات این دستگاه پی ببریم.

مطالب مرتبط:

بر اساس اطلاعاتی که منتشر شده، اکسپریا XZ3 از پنل نمایشگر مشابه با نسخه قبلی خود بهره می‌برد اما این محصول سبک‌تر و باریک‌تر از اکسپریا XZ2 است و حافظه رم بیشتری نیز دارد. دوربین این تلفن هوشمند نیز به نظر می‌رسد که از اکسپریا XZ2 Premium به ارث برده شده است. پردازنده اسنپ دراگون ۸۴۵ وظیفه انجام پردازش‌های محصول فوق را بر عهده خواهد داشت و پردازش‌های گرافیکی آن نیز توسط Adreno 630 صورت خواهند گرفت. این محصول در دو نسخه با حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد.
اکسپریا XZ3
اکسپریا XZ2 از یک دوربین ۱۹ مگاپیکسلی با F/2.0 در بخش پشتی خود بهره می‌برد. اما در اکسپریا XZ3 شاهد دوربینی دوگانه هستیم که یکی از سنسور‌های آن ۱۹ مگاپیکسلی با دیافراگم گسترده‌تر F/1.8 است. سنسور دیگر دوربین این محصول نیز ۱۲ مگاپیکسلی با F1.6 است. دوربین سلفی این تلفن هوشمند ۱۳ مگاپیکسلی است و پیش‌تر چنین دوربینی را در اکسپریا XZ2 پریمیوم شاهد بودیم. نمایشگر اکسپریا ایکس زد ۳ وضوح تصویر ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را در ابعاد ۵.۷ اینچی خود ارائه خواهد داد.
حافظه رم این تلفن هوشمند نسبت به نسخه قبلی خود ارتقا یافته و در این محصول شاهد حافظه ۶ گیگابایتی رم خواهیم بود. باتری این نسخه نیز بزرگ‌تر از قبل شده است. با وجود این تغییرات و ارتقاها، به نظر می‌رسد که بیشترین تحول در بخش دوربین اکسپریا XZ3 صورت گرفته است. دستگاه فوق از یک باتری ۳۲۴۰ میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد. انتظار می‌رود که سونی این تلفن هوشمند را در کنفرانس IFA که از ۳۱ آگوست (۲۲ مرداد) آغاز می‌شود، معرفی کند. با معرفی این محصول در رویداد مذکور، می‌توانیم اطلاعات دقیق‌تری را راجب اکسپریا ایکس زد ۳ به دست آوریم. نظر شما در خصوص این محصول چیست؟


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا