راهنمای خرید گوشی موبایل

کدام تلفن های هوشمند اندرویدی بیشترین طول عمر باتری را دارند؟

طول عمر باتری یکی از موضوعاتی است که کاربران در زمان خرید تلفن هوشمند توجه زیادی به آن می‌کنند. در این مقاله از موبایلستان قصد داریم تا به بررسی این موضوع بپردازیم و با برترین دستگاه‌های اندرویدی بازار که طول عمر باتری بسیار خوبی دارند آشنا شویم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.
یکی از فاکتور‌هایی که در زمان خرید تلفن هوشمند مورد بررسی قرار می‌گیرد و اهمیت زیادی در انتخاب یک محصول دارد، طول عمر باتری آن است. در حال حاضر بسیاری از تلفن‌های هوشمند می‌توانند یک روز کامل را با یک بار شارژ دوام بیاورند. البته این موضوع بستگی زیادی به میزان استفاده کاربران از گوشی دارد. اما اینکه کدام محصول می‌تواند شارژ بیشتری نگهدارد و طول عمر بیشتری را ارائه کند،‌ موضوعی است که در این مقاله از موبایلستان قصد داریم تا به بررسی آن بپردازیم.

مطالب مرتبط:

تلفن‌های هوشمندی که در این مقاله به عنوان دستگاه‌هایی با طول عمر باتری بالا معرفی می‌شوند، بعد از گذراندن بنچمارک‌ها و تست‌های کاربران توانسته‌اند در این لیست قرار بگیرند. در واقع افراد متخصص با بررسی محصولات مختلف، تلفن‌های هوشمند موجود در این لیست را به عنوان دستگاه‌هایی با طول عمر باتری بالا معرفی کرده‌اند. در ادامه می‌توانید با تک تک این محصول عالی برای افرادی که نیاز به دستگاهی با طول عمر باتری بالا دارند آشنا شوید.

هواوی P20 پرو

هواوی P20 پرو
کمپانی چینی هواوی سخت در تلاش است تا محصولاتی کاربردی را روانه بازار کند و این برند در حال حاضر توانسته است در بازار آمریکا نیز یکی از برند‌های مطرح باشد. آخرین پرچم‌دار این کمپانی با نام هواوی P20 پرو از یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. این باتری بزرگ در داخل بدنه باریک دستگاه قرار گرفته است. هواوی میت ۱۰ پرو محصولی بود که طول عمر باتری بالایی داشت و اکنون این تازه وارد نیز توانسته است به خوبی انتظارات کاربران را در زمینه باتری برآورده سازد.

مقاله مرتبط:

در خصوص طول عمر باتری هواوی پی ۲۰ پرو باید بگوییم که این محصول می‌تواند بعد از یک بار شارژ کامل تا چندین بار تماس، ارسال ایمیل و اس ام اس، استفاده از فیس‌بوک و اینستاگرام، مسیریابی با گوگل مپ و اجرای ویدیو در یوتیوب تا یک روز و ۱۳ ساعت دوام بیاورد. نکته جالب اینکه، بعد از استفاده مذکور حدود ۲۰ درصد از باتری نیز همچنان باقی می‌ماند. بدون شک استفاده از ابزار‌های بهینه سازی مصرف باتری و همچنین بهبود شیوه استفاده کاربران از این تلفن هوشمند می‌تواند طول عمر باتری بیشتری را نیز در اختیارشان قرار دهد.

هواوی میت ۱۰ پرو

هواوی میت ۱۰ پرو
هواوی میت ۱۰ پرو تاکنون تست‌های زیادی را در زمینه باتری پشت سر گذاشته است و همچنان یکی از بهترین‌ها در این خصوص شناخته می‌شود. این محصول می‌تواند ساعات زیادی بدون اتصال به برق مورد استفاده و تست قرار گیرد. میت ۱۰ پرو از یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که دارای قابلیت شارژ سریع است. با استفاده از شارژر اصلی دستگاه، باتری این محصول در مدت ۳۰ دقیقه از صفر به ۵۸ درصد می‌رسد. البته باید توجه داشت که تلفن هوشمند مذکور دارای قابلیت شارژ بی‌سیم نیست و باتری آن نیز به سادگی امکان تعویض ندارد.

مقاله مرتبط:

سونی اکسپریا XZ2 کامپکت

سونی اکسپریا XZ2 کامپکت
محصول کامپکت سونی با باتری ۲۸۷۰ میلی آمپر ساعتی در زمینه طول عمر باتری می‌تواند از پرچم‌داران این حوزه نیز جلوتر قدم بگذارد. سونی اکسپریا XZ2 کامپکت در زمانی که حالت ذخیره انرژی‌اش فعال باشد می‌تواند تا دو روز با یک بار شارژ دوام بیاورد. البته باید توجه داشت که فعال کردن حالت ذخیره انرژی باعث می‌شود که قدرت کلی دستگاه کاهش یابد و استفاده از دستگاه در این حالت نیازمند صبر بیشتری است. زیراکه اجرا صفحات و انجام دستورات ممکن است زمان بیشتری نسبت به حالت عادی طول بکشند.

مقالات مرتبط:

سونی اکسپریا XZ2

سونی اکسپریا XZ2
محصول جدید سونی در سری اکسپریا XZ طول عمر باتری بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اگرچه طول عمر باتری اکسپریا XZ2 کمتر از نسخه کامپکت خود است، اما این باتری نیز طول عمر خوبی را از خود نشان می‌دهد. دستگاه فوق از یک باتری ۳۱۸۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که در عدد چندان زیاد نیست، اما به لطف قابلیت نرم افزاری ذخیره انرژی سونی، این محصول نیز توانسته نتیجه خوبی را از خود نشان داده و در لیست ما قرار گیرد. این محصول سونی از قابلیت USB Type-C برای شارژ باتری خود بهره می‌برد.

مقالات مرتبط:

نمایشگر دستگاه فوق می‌تواند با یک بار شارژ تا ۷ ساعت روشن بماند و در استفاده عادی نیز باتری آن طول عمر دو روزه را در اختیار می‌گذارد. اگر از افرادی هستید که استفاده کمی از تلفن هوشمند خود دارید و در طول روز تنها چند تماس کوتاه با موبایل خود برقرار می‌کنید، در این صورت دستگاه مذکور می‌تواند تا ۳ یا ۴ روز نیز با یک بار شارژ دوام بیاورد.

سامسونگ گلکسی (A8 (2018

سامسونگ گلکسی (A8 (2018
گلکسی (A8 (2018 نام محصول میان‌رده‌ای است که سامسونگ امسال معرفی کرده است. این تلفن هوشمند از طراحی بسیار خوبی بهره می‌برد. دستگاه فوق نیز قابلیت طول عمر باتری بالای سری A سامسونگ را به ارث برده است و در آن شاهد باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی هستیم. باتری دستگاه فوق می‌تواند در استفاده عادی با یک بار شارژ تا دو روز دوام بیاورد. اما اگر از جمله افرادی هستید که استفاده زیادی از تلفن هوشمندتان دارید،‌ در این صورت این دستگاه می‌تواند تا یک روز و نیم دوام بیاورد.

مقاله مرتبط:

نوکیا ۷ پلاس

نوکیا ۷ پلاس
نوکیا در زمینه طول عمر باتری شهرت زیادی دارد و محصول جدید این برند با نام ۷ پلاس نیز از این قاعده مستثنی نیست. این دستگاه در زمینه باتری یکی از محصولات قدرتمند بازار است و طول عمر باتری بسیار خوبی را ارائه می‌کند. اگر در طول روز استفاده عادی از دستگاه‌تان داشته باشید و از قابلیت‌هایی نظیر GPS، وای فای، ۴G و اپلیکیشن‌های پرمصرف استفاده نکنید،‌ این دستگاه می‌تواند با یک بار شارژ تا دو روز دوام بیارود.

مقالات مرتبط:

نوکیا ۷ پلاس از یک باتری ۳۸۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و دارای قابلیت نرم افزاری بهینه سازی مصرف باتری است. اما در این محصول شاهد تکنولوژی خاصی در زمینه مدیریت مصرف باتری دستگاه نیستیم که نتیجه خارق العاده‌ای را نیز از خود نشان دهد. شارژ نوکیا ۷ پلاس از طریق پورت USB Type-C صورت می‌گیرد و این دستگاه از فناوری شارژ سریع بهره می‌برد و از استاندارد‌های ۵V/3A، ۹V/2A یا ۱۲V/1.5A نیز پشتیبانی می‌کند.
همان‌طور که در این مقاله از موبایلستان مطالعه کردید، با بهترین دستگاه‌هایی که طول عمر بالایی را ارائه می‌کنند آشنا شدیم. نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا دستگاه دیگری را می‌شناسید که طول عمر باتری بسیار خوبی دارد اما در لیست ما قرار نداشت؟ با ما و کاربران موبایلستان از طریق بخش دیدگاه‌ها در ارتباط باشید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا