اخبار

مشخصات فنی و تصاویر Galaxy S9 mini فاش شد

Galaxy S9 mini ٬ یکی از گوشی های هوشمندی است که با شماره شناسه SM-G8750 توسط سامسونگ در حال توسعه است و انتظار می‌رود یکی از گوشی هایی باشد که سامسونگ قصد دارد آن را در سال ۲۰۱۸ معرفی کند.
بنابر تحلیل کارشناسان حوزه دیجیتال و بررسی سابقه کمپانی سامسونگ در عرضه محصولاتش٬ به احتمال زیاد شاهد رونمایی از Galaxy S9 mini خواهیم بود زیرا کمپانی سامسونگ معمولا نسخه‌های متفاوتی از یک مدل را برای بازارهای گوناگون در تمام نقاط جهان طراحی٬ توسعه و معرفی می کند.

مطاالب مرتبط:

نتایج بنچمارک‌های مختلف٬ خبر از طراحی و توسعه دوگوشی با شماره شناسه های نزدیک به هم می‌دهند. این نسخه ها که با کانفیگ یا پردازنده متفاوت در حال توسعه هستند به احتمال بسیار زیاد نسخه مینی از پرچمدار Galaxy S9 خواهند بود. در ادامه به بررسی این خبر و مشخصات این دو نسخه می‌پردازیم.

Galaxy S9 mini

مشخصات فنی و ظاهری فاش شده Galaxy S9 mini :

مشخصات این محصول جدید کمپانی سامسونگ که بنا به ادعای TENAA برای بازارهای چین و به منظور افزایش سهم سامسونگ در بازار موبایل این کشور٬ در حال توسعه است به این شرح است:

  • Galaxy S9 mini مجهز به تراشه اسنپدراگون ۶۶۰ کوالکام است. این تراشه همچنین محل قرارگیری پردازنده‌ای هشت هسته‌ای به همراه پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۱۲ خواهد بود.
  • میزان ظرفیت باتری Galaxy S9 mini مدل SM-G8750 معادل ۳۰۰۰ میلی آمپر و با قابلیت شارژ سریع است که در مقایسه با Galaxy S9 ظرفیتی مشابه دارد.
  • سیستم عاملی که برای این گوشی با شماره شناسه SM-G8750 در نظر گرفته شده٬ اندروید ۸٫۰ اوریو است.
  • Galaxy S9 mini با رم ۴ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.
  • بنابر اظهارات بنچمارک‌ها صفحه نمایش در این گوشی هوشمند با در نظر گرفتن گوشه‌های خمیده‌اش ۵٫۶ اینچ و اگر آن را مستطیل و زاویه‌دار تصور کنیم، اندازه پنلش ۵٫۸ اینچ با رزولوشن ۲۲۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است.
  • همچنین گلکسی اس ۹ مینی با دوربین دوگانه عرضه خواهد شد. دوربین اصلی برای این گوشی ۱۲ مگاپیکسل و دوربین جلویی ۸ مگاپیکسل در نظر گرفته شده است.

کمپانی سامسونگ یک گوشی هوشمند دیگر با شناسه نزدیک به Galaxy S9 mini و شماره SM-G8850 را نیز در دست توسعه دارد. با فاش شدن این خبر چند احتمال درباره این گوشی که با شماره شناسه بسیار نزدیک با Galaxy S9 mini عرضه خواهد شد وجود دارد:
اول اینکه ممکن است این گوشی نسخه نهایی Galaxy S9 mini باشد. احتمال دوم این است که این گوشی نسخه ای از Galaxy S9 mini است که با کمی تفاوت مانند اندازه صفحه نمایش و … عرضه خواهد شد و همچنین احتمال دارد این گوشی هوشمند با عنوان Galaxy S8 mini معرفی شود.

در حال حاضر زمان معرفی رسمی این دو گوشی با شماره شناسه های نزدیک و قیمت نهایی عرضه این محصولات جدید سامسونگ٬ فاش نشده است.


بیشتر بخوانید:

 
 
 
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا