اخبار

شایعاتی مبنی بر عرضه گلکسی اس ۹ مینی

شایعاتی مبنی بر عرضه گلکسی اس ۹ مینی

آخرین تلفن همراه هوشمند “مینی” عرضه شده توسط کمپانی سامسونگ گلکسی اس ۵ مینی بود که در سال ۲۰۱۴ میلادی وارد بازار شد. هم اکنون بر اساس اطلاعات منتشر شده در GeekBench، به نظر می‌رسد که سامسونگ تصمیم دارد تا نسخه مینی از آخرین پرچم‌دار خود را به بازار عرضه کند. بر اساس آزمون بنچ‌مارک، تلفن همراه هوشمند گلکسی اس ۹ مینی با شماره مدل SM-G۸۷۵۰ عرضه خواهد شد و از تراشه اسنپ دراگون ۶۶۰ بهره خواهد برد. این تراشه همچنین محل قرارگیری پردازنده‌ای هشت هسته‌ای به همراه پردازند ه گرافیکی آدرنو ۵۱۲ خواهد بود.
حتما زمانی را به خاطر دارید که تنها تلفن‌های همراه هوشمند پرچم‌دار به ۴ گیگابایت رم مجهز بودند. آزمون‌های GeekBench نشان می‌دهد که گلکسی اس ۹ مینی نیز با ۴ گیگابایت رم و اندروید اوریو به‌صورت پیش‌فرض عرضه خواهد شد. ازآنجایی‌که فاصله زمانی عرضه پرچم‌دار گلکسی اس ۵ و نسخه مینی آن یعنی گلکسی اس ۵ مینی تنها سه ماه بود، انتظار می‌رود که بتوان در ماه‌های ژوئن و جولای شاهد عرضه گلکسی اس ۹ مینی به بازار بود. البته تمامی این‌ها در شرایطی است که حدس‌های ما در رابطه با ارتباط بنچ‌مارک یاد شده به گلکسی اس ۹ مینی درست باشد و این بنچ‌مارک‌ها مربوط به تلفن همراه هوشمند دیگری نباشد.


مطالب مرتبط:


این روزها، دستگاه‌های مینی همگی با صفحه نمایش ۵ اینچی عرضه خواهند شد و بر همین اساس نیز می‌توان حدس زد که گلکسی اس ۹ نیز با صفحه نمایش ۵ اینچی Infinity Display با نسبت صفحه نمایش به بدنه ۱۸٫۵:۹ به بازار عرضه شود. ازآنجایی‌که گلکسی اس ۹ از باتری ۳۰۰۰ آمپر ساعتی استفاده می‌کند پس انتظار می‌رود که نسخه مینی آن باتری ۲۵۰۰ تا ۲۷۵۰ آمپر ساعتی داشته باشد.
البته همان‌طور که در بالا نیز ذکر شد، تلفن همراه هوشمند یاد شده که با شماره مدل SM-G۸۷۵۰ شناخته می‌شود لزوما گلکسی اس ۹ مینی نیست و این تنها یک حدس و گمان است. با این حال اگر شما نیز به عرضه نسخه مینی این پرچم‌دار امید دارید می‌بایست تا مدتی صبر کرده و خبری موثق‌تر را دراین‌باره دریافت کنید.


مطالب بیشتر:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا