اخبار

نمایشگر ۶.۵ اینچی آیفون ایکس پلاس در بدنه‌ای کامپکت قرار گرفته است

آیفون ایکس پلاس نام محصولی است که گفته می‌شود اپل امسال معرفی خواهد کرد. این محصول نسخه‌ای بزرگ‌تر از آیفون ایکس به حساب می‌آید که برخی ارتقاهای سخت افزاری را نیز در آن شاهد هستیم. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در خصوص این تلفن هوشمند به دست آوریم.
انتظار می‌رود که امسال کمپانی اپل محصولی تحت عنوان آیفون ۹ را با نمایشگر ۶.۱ اینچی روانه بازار کند. در کنار این محصول شاهد تلفن هوشمند دیگری نیز خواهیم بود که آیفون ایکس پلاس نام دارد و از نمایشگری ۶.۵ اینچی بهره می‌برد. این محصول احتمالا در کنار آیفون ۹ در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد.
آیفون ایکس پلاس

مطالب مرتبط:

به لطف رندر‌ها و تصاویر شبیه سازی شده‌ای که توسط MySmartPrice و OnLeaks منتشر شدند، می‌توانیم نگاهی کلی به محصول آینده اپل بیاندازیم. بر اساس این تصاویر به نظر می‌رسد که محصول جدید اپل چندان تفاوت زیادی با نسخه سال قبل یا همان آیفون ایکس نخواهد داشت. البته باید بدین نکته توجه داشت که آیفون ایکس نمایشگری ۵.۸ اینچی داشت و گفته می‌شود که آیفون ایکس پلاس با نمایشگر ۶.۵ اینچی عرضه خواهد شد.
آیفون ایکس پلاس آیفون ایکس پلاس
بر اساس گزارشات منتشر شده، آیفون ایکس پلاس ابعادی ۱۵۷.۵ در ۷۷.۴ در ۷.۷ میلی متری خواهد داشت که بر این اساس می‌توان پی برد ضخامتی نزدیک به آیفون ایکس دارد اما عریض‌تر و بلند‌تر از آن است. گفتنی است که ابعاد آیفون ایکس ۱۴۳.۶ در ۷۰.۹ در ۷.۷ میلی متر بود. در کل به نظر می‌رسد که ابعاد این محصول نزدیک به آیفون ۸ پلاس است. با وجود اینکه آیفون ۸ پلاس نمایشگری ۵.۵ اینچی داشت، اما به دلیل حاشیه‌های زیادش، چنین ابعادی را شامل می‌شد.
آیفون ایکس پلاس
بر اساس این رندر‌ها به نظر می‌رسد که تمام دکمه‌ها و اجزای گوشی در مکانی شبیه به آنچه که در آیفون ایکس شاهد بودیم قرار گرفته‌اند. محل قرارگیری دکمه‌ها، پورت Lightning، اسپیکر‌ها و دوربین دوگانه به همراه فلاش LED بسیار شبیه به آیفون ایکس خواهد بود. البته فعلا مطمئن نیستیم که اپل نام آیفون ایکس پلاس را برای این محصول انتخاب کند، اما به دلیل شباهت‌های آن با آیفون ایکس و بزرگ شدن ابعاد آن چنین نامی دور از ذهن نیست.
آیفون ایکس پلاس
بر اساس شایعات پیشین، نمایشگر ۶.۵ اینچی آیفون ایکس پلاس از نوع OLED خواهد بود و وضوح ۱۲۴۲ در ۲۶۸۸ پیکسل را ارائه خواهد کرد. برخی بهبود‌های بزرگ را در سخت افزار این محصول شاهد خواهیم بود که از این جمله می‌توان به پردازنده سریع‌تر و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. گفتنی است که آیفون ایکس دارای باتری ۲۷۱۶ میلی آمپر ساعتی بود. به احتمال زیاد این محصول بهترین تلفن هوشمند اپل تا به امروز خواهد بود. نظر شما در این خصوص چیست؟ با ما و کاربران موبایلستان از طریق بخش دیدگاه‌ها در ارتباط باشید.
آیفون ایکس پلاس


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا