اخبار

نوت ۸ در کره فروش ۷۰۰هزار نسخه ای را تجربه خواهد کرد

حدود ۱ هفته از رونمایی از فبلت استثنایی سامسونگ ، گلکسی نوت ۸ می گذرد و تا به حال نیز این گوشی فیدبک های زیادی دریافت کرده است. غول فناوری کره‌ای انتطار دارد در اولین ماه شروع عرضه‌ی این گوشی در کشور خانگی خود، تعداد ۷۰۰ هزار واحد از این محصول را به فروش برساند. شایان ذکر است که میزان فروش گلکسی اس ۸ سامسونگ نیز در ماه اول عرضه‌ی این محصول در اوایل سال جاری ۷۰۰ هزار واحد بوده است.
شبکه های ارتباطی کره جنوبی در کل حدود ۷۰۰هزار دستگاه از این گوشی را به عرضه می رسانند که از این تعداد ۶۰ درصد مدل ۶۴ گیگابایتی و ۴۰ درصد مدل ۲۵۶ گیگابایتی است.  از بین ۶۰ درصد مدل ۶۴ گیگابایتی مورد اشاره، ۴۰ درصد در رنگ آبی، ۳۰ درصد مشکی و ۳۰ درصد خاکستری خواهند بود. از کل ۴۰ درصد مدل ۲۵۶ گیگابایتی محصول نامبرده نیز ۶۰ درصد در رنگ آبی تیره و ۴۰ درصد در رنگ مشکی در بازار کره‌ی جنوبی عرضه خواهد شد. باید اشاره کنیم که در این لیست مدل ۱۲۸ گیگابایتی نوت ۸ و رنگ‌ طلایی این فبلت در نظر گرفته نشده است.
باید در نظر داشته باشیم که قیمت ۶۴ گیگابایتی نوت ۸ نزدیک به ۹۸۰ دلار است که قیمت بالایی به نظر می رسد. البته قیمت پیش بینی شده برای این دستگاه در کره یک میلیون وون تعیین خواهد شد که این نرخ کمی کم‌تر از قیمت جهانی آن است. بر اساس گزارش‌ها پیش‌خرید گلکسی نوت ۸ از تاریخ ۷ سپتامبر تا ۱۴ سپتامبر (۱۶ شهریور تا ۲۳ شهریور) آغاز خواهد شد و فروش عمومی این فبلت هوشمند نیز از تاریخ ۱۵ سپتامبر شروع می‌شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا