اخبار

نوکیا ۷ اندروید ۸.۱ را دریافت کرد

نوکیا که اکنون تحت نظر HMD global فعالیت می‌کند، امسال بسیاری از محصولاتش را به اندروید Oreo بروزرسانی کرده است. اکنون نیز شاهد انتشار اندروید ۸.۱ برای نوکیا ۷ هستیم. همراه موبایلستان باشید.
کمپانی HMD global در زمینه بروزرسانی محصولاتش به اندروید Oreo بسیار درخشان عمل کرده است. اغلب اسمارت فون‌های نوکیا که امسال روانه بازار شدند، بروزرسانی اندروید Oreo نسخه ۸.۰ را دریافت کردند و حتی برخی نیز به نسخه ۸.۱ از اندروید آپدیت شده‌اند.
آخرین محصولی که اخیرا آپدیت اندروید Oreo را دریافت کرد، نوکیا ۷ بود که یکی از محصولات قدرتمند شرکت نوکیا به حساب می‌آید. البته باید توجه داشت که این محصول تنها برای بازار چین عرضه شده است. نسخه نسبتا قوی‌تر از نوکیا ۷ که وارد بازار‌های جهانی شد، نوکیا ۷ پلاس نام داشت که البته این محصول از همان ابتدا از اندروید ۸.۱ استفاده می‌کرد.

مطالب مرتبط:

اکنون اندروید ۸.۱ برای نوکیا ۷ عرضه شده است و حجمی در حدود ۷۰۰ مگابایت دارد. کاربران برای بروزرسانی دستگاه خود به این نسخه از اندروید، باید ۱.۴ گیگابایت حافظه خالی روی دستگاه‌شان داشته باشند. این نسخه قابلیت‌های جدیدی را به نوکیا ۷ اضافه می‌کند که از این بین می‌توان به پشتیبانی دو سیمکارته از ۴G VoLTE و تشخیص چهره برای قفل‌گشایی گوشی اشاره کرد.
نوکیا ۷
کاربران نوکیا ۷ باید منتظر پچ امنیتی می (May Security Patch) نیز برای دستگاه خود باشند. در این بروزرسانی برخی بهبود‌ها در زمینه مدیریت مصرف باتری، رابط کاربری دوربین و سازگاری جک ۳.۵ میلی متری صدا صورت گرفته است. توجه داشته باشید که تمام تنظیمات شخصی دوربین، بعد از این بروزرسانی از بین می‌روند. پس باید مجددا دوربین دستگاه‌تان را بر اساس نیازهایتان تنظیم کنید. لازم به ذکر است که کاربران نوکیا ۶ در ایران نیز چندی پیش بروزرسانی اندروید ۸.۱ و پچ بروزرسانی می (May Security Patch) را دریافت کردند.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا