ریپورتاژ آگهی

همه چیز درمورد ثبت شرکت و ثبت برند

ما در ثبت یکتا مفتخریم با کادری حرفه ای و وکلای مجرب شما در زمینه ثبت برند – نماد تجاری یاری کنیم. در صورتی که کار خود را به ما بسپارید نیازی به هیچ گونه مطالعه و دانش شما در زمینه مراحل ثبت برند نیست. کافیست با ما تماس بگیرید تا تمام مراحل ثبت برند را در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما انجام دهیم.
ما همچنین در تمام مراحل ثبت شرکت، ثبت موسسه و سایر خدمات ثبتی در کنار شما هستیم. کافیست با ما تماس بگیرید.
ثبت شرکت در تهران ۵۴۰۷۱-۰۲۱
همه چیز درمورد ثبت شرکت و ثبت برند

ثبت شرکت چیست؟

ثبت شرکت یکی از کارهایی است که معمولا همه را به وحشت می اندازد. در این مقاله ما همه نکاتی را که برای ثبت شرکت لازم است بدانید به شما توضیح داده ایم.
امروزه همه افراد به دنبال راه‌هایی برای افزایش درآمد و گذران زندگی هستند. در میان افراد معمولاً کسانی که از تمکن مالی بیشتری برخوردارند تصمیم به ثبت شرکت می‌گیرند و برای کسب‌وکار خود به دنبال راه‌هایی قانونی می‌باشند.
اگر شما هم همانند سایر افراد در رابطه با فواید و چگونگی راه‌های ثبت شرکت خود دچار شک و تردید هستید و به دنبال اطلاعات در رابطه با این موارد می‌گردید این مقاله مناسب شما خواهد بود. چراکه ما قصد داریم در این مطلب از صفر تا صد را در رابطه با خدمات ثبت شرکت و هزینه ثبت برند به شما بگوییم و شمارا در داشتن شرکت و برندتان یاری کنیم.
 

مراحل ثبت شرکت

ثبت برند یک پروسه نسبتاً طولانی‌مدت است و ممکن است بسیاری از افراد به دلیل همین طولانی بودن پروسه ثبت قید این کار را بزنند. خوب است بدانید که امروزه شرکت‌های بسیاری هستند که با دریافت کمترین هزینه به دنبال کارهای استعلام ثبت شرکت شما می‌روند، و در انتها ثبت برند شما به موفقیت خواهد رسید و شرکت شما بدون هرگونه مشکلی به ثبت خواهد رسید.
برای ثبت شرکت ، شما به شریک یا شرکایی نیاز دارید که مسئولیت‌ها را در بین خودتان تقسیم کنید. با توجه به اینکه نوع شرکت شما از کدام‌یک از انواع هفتگانه شرکت‌ها باشد شما باید نسبت به استعلام ثبت برند خود اقدام کنید و این‌یک کار نسبتاً آسان است که حتی خود شما هم می‌توانید با صرف کمی وقت و هزینه به‌راحتی انجام دهید و با موفقیت و کوتاه‌ترین مدت‌زمان ثبت برند شرکت خود را ثبت کنید.
همه چیز درمورد ثبت شرکت و ثبت برند

نکات تکمیلی در رابطه با ثبت برند

پروسه ثبت برند شما ممکن است بین ۴۵ روز الی ۲ ماه زمان لازم داشته باشد تا تمامی مراحل قانونی طی شود. در رابطه با هزینه ثبت شرکت نیز می‌توان گفت که  با توجه به امکانات مختلفی که دریافت می‌کنید این هزینه متفاوت است و طبق جدول نرخ رسمی هزینه ثبت برند باید این هزینه‌ها را که برای اشخاص حقیقی و حقوقی متفاوت هستند پرداخت نمایید.
در پایان لازم به ذکر است که اگر می‌خواهید ثبت برند خود را به یک شرکت که در این زمینه فعالیت می‌کند بسپارید اول در رابطه با سابقه آن شرکت تحقیقات لازم را انجام دهید و از صحت کار این شرکت باخبر شوید، چراکه شرکت‌های بسیاری هستند که اقدام به ثبت یک شرکت سوری می‌کنند تا مالیات کمتری پرداخت کنند اما بدانید که این شرکت‌ها دیر یا زود شناخته خواهند شد و این نوع ثبت تقلبی به ضرر شما خواهد بود


بیشتر بخوانید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا