اخبار

رئیس داده ارتباطی سامسونگ اعلام کرد گلکسی نوت ۸ هنوز هم خواهد آمد.

در سال ۲۰۱۱ سامسونگ گلکسی نوت را به عنوان یک فبلت معرفی کرد .در ابتدا به خاطر صفحه بزرگ و غیر عادی اش به عنوان یک گوشی مورد تمسخر مردم قرار گرفت اما خیلی زود با توجه به کارایی همین نمایشگر بزرگ بسیار پذیرفته شد و جایگاه خوبی در بازار پیدا کرد.حال همه انتظار ظهور گلکسی نوت ۸ را دارند.
گلکسی نوت 8
زمانی که آن حوادث ناگوار درمورد نوت ۷ اتفاق افتاد سامسونگ تصمیم گرفت که هرطور شده خود را از آتش دور کند .در فرهنگ شرق عدد هشت جایگاه خوبی دارد و شرقی ها به شانس آوری عدد هشت معتقدند بنابر این ما امیدواریم در سال جاری همراه شدن گلکسی اس هشت و گلکسی نوت هشت برای سامسونگ خوش شانسی بیاورد و حوادث ناگوار اخیر را تا جایی جبران کند.

این خبر توسط دی جی کوه رئیس داده ارتباطی سامسونگ در مصاحبه ای پیرامون همین مسائل و کار بر روی گوشی های هوشمند گفته شده است.وی در تویتر خود نوشت:

ما  از طریق فرایند تحقیقاتی
متوجه وجود تعداد زیادی از مشتریان وفادار شده خود شده ایم.
تیم باکستر، رئیس شرکت سامسونگ آمریکا اضافه کرد، که تعداد زیادی از مشتریان  گلکسی نوت ۴ و گلکسی نوت ۵  منتظر این ارتقا هستند و ما آن ها را نا امید نخواهیم کرد.
بنابراین این شرکت اقدام به ارائه ارتقاء خواهد کرد. ما انتظار داریم این عرضه آن چنان موفق عمل کند که شکست های ناگوار این اواخر را جبران کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا