اخبار

گوگل در نیمه نخست ۲۰۱۹ محصولی را با پردازنده اسنپ دراگون ۷۱۰ عرضه خواهد کرد

کمپانی گوگل قصد دارد تلفن هوشمند میان‌رده جدیدی را در نیمه نخست سال ۲۰۱۹ روانه بازار کند. گفته می‌شود این محصول مجهز به پردازنده اسنپ دراگون ۷۱۰ خواهد بود. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آوریم.
شایعات حاکی از آن هستند که گوگل قصد دارد دو تلفن هوشمند با نام پیکسل ۳ را در پاییز امسال روانه بازار کند. هر دو محصول نسخه‌های به روز شده‌ای از پیکسل ۲ و پیکسل ۲ XL به حساب می‌آیند. گفته می‌شود که این تلفن‌های هوشمند توسط Foxconn تولید خواهند شد ولی به نظر می‌رسد که ال‌جی پنل‌های نمایشگر این محصولات را ارائه خواهد کرد.

مطالب مرتبط:

علاوه بر این، شایعات جدید خبر از یک تلفن هوشمند دیگر از سری پیکسل را می‌دهند که گفته می‌شود این محصول در نیمه نخست سال ۲۰۱۹ معرفی خواهد شد.
برخلاف پیکسل ۳ و پیکسل ۳ XL، این محصول مجهز به جدید‌ترین پردازنده کوالکام با نام اسنپ دراگون ۷۱۰ خواهد بود که برای دستگاه‌های اندرویدی میان‌رده عرضه شده است. فعلا اطلاعات بیشتری در خصوص محصول میان‌رده گوگل نداریم و این تلفن هوشمند مراحل توسعه خود را پشت سر می‌گذارد. البته هیچ تضمینی هم در خصوص عرضه این محصول وجود ندارد. احتمال می‌رود که گوگل با این کار قصد دارد وارد بازار تلفن‌های هوشمند میان‌رده شود و در این بازار نیز سهمی برای خود ایجاد کند. نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا عرضه محصولات میان‌رده توسط غول جستجوی اینترنتی را کار درستی می‌دانید؟ با ما و کاربران موبایلستان از طریق بخش دیدگاه‌ها در ارتباط باشید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا