اخبار

فاش شدن نام گوشی گوگل پیکسل ۳ توسط شرکت گوگل

آخرین و جدیدترین رویداد گوگل حدود ۱ ماه دیگر برگزار می شود. حال به تازگی نام گوشی گوگل پیکسل ۳ توسط این شرکت فاش شده. ولی آیا گوگل قصد دارد تا در این رویداد، پیکسل ۳ را معرفی کند؟
گوگل هر ساله پرچم دار خود را با نام پیکسل روانه بازار می کند. در سال ۲۰۱۶ پیکسل، سال ۲۰۱۷ پیکسل ۲ و امسال نیز به نظر میرسد که نام گوشی جدید گوگول پیکسل ۳ باشد.
همانطور که طی ۲ سال گذشته تجربه کردیم گوگل دو مدل از گوشی پرچم دار خود را در سایز متفاوت عرضه می کند. یکی با سایز کوچک تر و دیگری با سایز بزرگتر و پسوند ایکس ال. امسال نیز انتظار می رود که شاهد دو مدل پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال باشیم.
جالب اینجا است که افشاکننده نام این گوشی خود شرکت گوگل بوده است. بر اساس کدهای پروژه متن باز اندروید که به تازگی رویت شده‌‌اند، بخشی تحت عنوان “HAL V_1_2” از گوشی پیکسل ۳ پشتیبانی خواهد کرد. همانطور که می‌دانیم، شبکه انتخاب خودکار رابط کاربری جدید بر پایه HAL V_1_2 بنا شده است. این بخش که خلاصه شده عبارت “Hardware Abstraction Level” (سطح انتزاع سخت افزار) محسوب می‌شود، به پروژه Treble اختصاص داشته و به همین دلیل تنها در اختیار گوشی های پیکسل سال ۲۰۱۸ قرار خواهد داشت.
پیکسل 3پروژه تربل یکی از بزرگترین پروژه های اعمال تغییر در گوگل است. این پروژه به گوشی های اندرویدی کمک می کند که همانند گوشی های اپل به سرعت آپدیت شوند. گوگل در صدد است تا سرعت تکمیل این پروژه را بر روی همه گوشی های جدید بیشتر کند.
پیکسل و پیکسل ۲ در مهرماه سال ۹۶ و ۹۵ معرفی شدند. هرچند که می‌توان با اطمینان بالا گفت در رویداد مخصوص توسعه‌دهندگان آتی گوگل که در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، خبری از گوشی پیکسل ۳ نخواهد بود.
 


بیشتر بخوانید:

پیکسل بعدی میان رده خواهد بود

رابط کاربری لانچر گوگل پیکسل تغییر پیدا خواهد کرد

پیکسل ۲۰۱۶ بدون محدودیت مجوز آپلود تصاویر روی گوگل فوتوز می دهد

عرضه پیکسل ۲ ایکس ال با یک ماه تاخیر روبرو شد

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا