آموزش و ترفند

آشنایی با چند ربات کاربردی در تلگرام + لینک

ربات تلگرام

یکی از قابلیت‌های نه‌چندان قدیمی نرم‌افزار تلگرام مربوط به ربات‌های آن است که به این نرم‌افزار تنوع خاصی بخشیده است. ربات‌های تلگرام یکی از موفق‌ترین ربات‌های درون نرم‌افزاری هستند که حتی فیس‌بوک نیز با مشاهده این موفقیت تصمیم به افزودن این قابلیت کرده است. البته نحوه ساخت نه‌چندان سخت این ربات‌ها موجب شده است تا تعداد روزافزون و بیش‌ازاندازه آن‌ها، شما را در انتخاب بهترین و کارآمدترین گزینه سرگردان کند. این تنوع بیش‌ازاندازه و البته افزایش بی‌رویه ربات‌های غیرضروری و در نتیجه سرگردانی در انتخاب ممکن است تا حدی پیش برود که بخواهید تمامی ربات‌های موجود بر روی تلگرام خود را پاک کنید.

به همین جهت نیز امروز در این مقاله به معرفی چند ربات بسیار کارآمد در تلگرام می‌پردازیم که عضو شدن در آن‌ها و استفاده از قابلیت‌های منحصر به فردشان خالی از لطف نخواهد بود. برای آشنایی با ربات‌های سودمند تلگرام با ما همراه باشید

Wikipedia_voice_bot

این ربات مربوط به جستجو در ویکی‌پدیا است و از ۹ زبان زنده دنیا نیز پشتیبانی می‌کند. کافی است عبارت مورد نظر خود را در آن جستجو کنید تا نتیجه را از وب‌سایت ویکی‌پدیا مشاهده کنید. این ربات را از اینجا دریافت کنید.

Weathermanbot

این گزینه یکی از بهترین ربات‌های تشخیص آب‌وهوای منطقه‌ای است که در آن قرار دارید. می‌توانید این سیستم هواشناسی جذاب را از اینجا دریافت کنید.

Pomodoro_timer_bot

این مورد برای دنبال کردن زمان و بالا بردن کارایی و بهره وری شما طراحی شده است. می‌توانید با استفاده از آن در چند قدم ساده و در ابتدای انجام یک پروژه یا یک کار، مدت‌زمان لازم برای انجام آن را  تعیین کنید. این سیستم میریت بهره وری را از اینجا دریافت کنید.

delorean_bot

با کمک این ربات می‌توانید در مواقع لازم اعلاناتی را برای خود طراحی کنید و زمان‌بندی خاصی را نیز برای آن در نظر بگیرید. به این ترتیب این ربات زمان انجام این کار را به شما یادآوری می‌کند. این ربات را از اینجا در اختیار داشته باشید.

sticker

با استفاده از ربات استیکر می‌توانید به‌راحتی استیکرهای مناسبی را برای ایموجی‌های مورد نظر خود پیدا کرده و به این ترتیب گفتگوهای خودتان را جذاب‌تر کنید. این ربات را اینجا دریافت کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا