اخبار تکنولوژی

آشکار شدن طراحی گوشی لاوا Yuva 4 Pro

طبق گزارش‌ها، لاوا در حال کار بر روی تلفن هوشمند لاوا Yuva 4 Pro است. این دستگاه در یک افشا ظاهر شده که تصویر زنده و همچنین مشخصات کلیدی آن را توسط Paras Guglani فاش کرده است.

انتظار می‌رود که Yuva 4 Pro به عنوان جانشین یووا ۳ پرو که ماه گذشته معرفی شد، وارد بازار شود. در همین حال، این برند بومی نیز در حال انتشار Blaze Curve 5G است. برای اطلاع از جزئیات یووا ۴ پرو ۵G لو رفته به ادامه مطلب مراجعه کنید.

تصویر زنده لو رفته از Lava Yuva 4 Pro 5G این گوشی هوشمند را با ماژول دوربین دایره‌ای نشان می‌دهد. این دو سنسور با یک لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در خود جای داده است. به نظر می‌رسد این دستگاه دارای فرم فشرده با لبه‌های منحنی است. در گزینه رنگ آبی دیده می‌شود و ممکن است در زمان عرضه انواع بیشتری وجود داشته باشد. یک نام تجاری Lava به همراه متن ۵G در پنل عقب وجود دارد که تأیید می‌کند دستگاه سازگار با ۵G خواهد بود.

در این گزارش آمده که Lava Yuva 4 Pro 5G به پردازنده مدیاتک Dimensity 6080 مبتنی بر فرآیند ۶ نانومتری مجهز خواهد شد. حداکثر ۶ گیگابایت رم خواهد داشت. بر اساس گزارش‌ها، این دستگاه از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی انرژی می‌گیرد. از نظر نرم افزاری، این گوشی هوشمند با اندروید ۱۳ از پیش نصب شده عرضه می‌شود و دو به‌روزرسانی اصلی را دریافت می‌کند.

گوشی لاوا Yuva 4 Pro در راه است

لاوا Yuva 4 Pro

همچنین گفته م‌ شود که Lava Yuva 4 Pro 5G دارای یک دوربین ثانویه ۲ مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در جلو است. قیمت پیشنهادی در بخش زیر ۱۰۰۰۰ روپیه شایع است.

لاوا یک شرکت هندی است که در سال ۲۰۰۹ تأسیس شد. این شرکت در زمینه طراحی و ساخت گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، لوازم جانبی الکترونیکی و تجهیزات شبکه فعالیت می‌کند. لاوا اولین شرکت هندی بود که اولین تلفن هوشمند مبتنی بر تراشه اینتل را راه‌اندازی کرد. لاوا محصولات خود را در بیش از ۳۰ کشور جهان از جمله هند، چین، اندونزی، تایلند، مکزیک، خاورمیانه و آفریقا عرضه می‌کند. این شرکت دارای بیش از ۳۰۰۰۰ کارمند در سراسر جهان است.

لاوا چندین جایزه از جمله جایزه محصول / خدمات خلاقانه و نوآورانه طلای طاووس ۲۰۱۸ و جایزه ملی شبکه تایمز برای کسب و کار برتر در بازاریابی را دریافت کرده است. لاوا به دلیل ارائه محصولات با کیفیت بالا و مقرون به صرفه در هند شناخته شده است. این شرکت همچنین به دلیل ارائه خدمات پس از فروش گسترده و سخاوتمندانه شهرت دارد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا