اخبار تکنولوژی

آشکار شدن طراحی گوشی ناتینگ Phone (2)

به تازگی تصویری جدید و نخست از گوشی ناتینگ Phone (2) منتشر شده که نگاهی به این گوشی آینده ناتینگ داریم. دستگاهی که مشخصات پرچمدار خواهد داشت و ویژگی‌های بزرگ.

ابتدا در مورد طراحی کلی صحبت کردیم، ویدیوی اختصاصی MKBHD ناتینگ فون (۲) را با مدل قبلی، ناتینگ (۱) مقایسه می‌کند. در اینجا، می‌بینیم که به ندرت تغییری در ابعاد گوشی هوشمند و زبان طراحی آن وجود دارد، که با توجه به اینکه برند تازه شروع به کار کرده، منطقی است. اگرچه، ظاهراً پشت کمی خمیده‌تر بوده در حالی که جلو صفحه نمایش تخت را حفظ می‌کند.

چیدمان LED‌های Glyph نیز از یک الگوی مشابه پیروی می‌کند، اما تغییر بزرگی در خود نوارها و عملکرد کلی آنها وجود دارد. پیش از این، ناتینگ فون (۱) دارای ۱۲ ناحیه نورپردازی LED مختلف بود که توسط نرم افزار کنترل می‌شد. اکنون، ناتینگ فون(۲) دارای ۳۳ منطقه است و نورپردازی روشن‌تری خواهد داشت. از این تعداد، ۱۶ مورد به تنهایی در نوار LED قوسی واقع در سمت راست وسط قرار دارند.

تلفن ناتینگ Phone (2) با طراحی نسبتا بهتر

تلفن Nothing Phone (2)

این برای اضافه کردن یک سری ویژگی به این نوار LED بود. اکنون می‌تواند به عنوان نشانگر میزان صدا دو برابر شود، یک تایمر معکوس را نشان می‌دهد، و حتی در آینده با نور نشان‌دهنده فاصله تحویل تاکسی/غذای شما، از Uber و Zomato پشتیبانی می‌کند. MKBHD گزینه‌های سفارشی‌سازی جدیدی را نیز به نمایش می‌گذارد، با نوار LED بالا سمت راست اکنون هنگامی که یک اعلان برنامه خاص قرار است برجسته شود، روشن خواهد شد. در نهایت، ریتم آهنگی برای Glyph ساخته شده که این آهنگ توسط آهنگساز سوئدی هاوس مافیا انجام گرفت.

اطلاعات دیگری در دست نیست و تنها می‌دانیم گوشی پردازنده اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ دارد. برخلاف نسل قبلی دستگاه یک پرچمدار محسوب شده و انتظار داریم بتواند عملکرد بالایی از خود نشان دهد. شایان ذکر بوده که دوربین عقب ۵۰ مگاپیکسلی بوده و صفحه نمایش تخت وضوح FHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را ارائه خواهد داد.

ناتینگ بزودی محصول جدید را معرفی می‌کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا