اخبار تکنولوژی

آشکار شدن قیمت اروپایی موتورولا اج ۵۰ پرو

شرکت موتورولا پیشتر گوشی موتورولا اج ۵۰ پرو را معرفی کرد و اکنون گفته شده بزودی راهی بازار اروپا خواهد شد. به تازگی نیز قیمت اروپایی آن آشکار شده است.

موتورولا به تازگی یک گوشی هوشمند میان رده Moto Edge 50 Pro را در هند معرفی کرده است. فروش آن در ۹ آوریل آغاز می‌شود. در حال حاضر، فقط در هند در دسترس است، اما برای مدت طولانی چنین نخواهد بود. این شرکت می‌تواند به زودی گوشی هوشمند Moto Edge 50 Pro را در اروپا عرضه کند.

قبل از عرضه در اروپا، جزئیات قیمت آن برای بازار اروپا فاش شده است. یک منبع آگاه به نام Paras Guglani تصویری را در X به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد تلفن هوشمند Edge 50 Pro با قیمت ۶۹۹ یورو در یک وب سایت خرید آلمانی فهرست شد. با این حال، اکنون این لیست توسط وب سایت خرید حذف شده است.

طبق این گزارش، گفته می‌شود که این قیمت با پیکربندی تنها برای بازار اروپا ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مرتبط است. گوشی هوشمند Moto Edge 50 Pro می‌تواند از اواسط آوریل در اروپا به فروش برسد. از آنجایی که این گوشی هوشمند قبلاً در هند معرفی شده، ما از مشخصات آن اطلاع داریم.

مشخصات کلیدی موتورولا اج ۵۰ پرو

گوشی هوشمند Edge 50 Pro دارای صفحه نمایش منحنی ۶.۷ اینچی با وضوح ۲۷۱۲×۱۲۲۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز است. این دستگاه از چیپست کوالکام Snapdragon 7 Gen 3 به همراه رم LPDDR4X و حافظه UFS 2.2 قدرت می‌گیرد. رابط کاربری Hello UI مبتنی بر اندروید ۱۴ هم دارد.

در بخش دوربین، گوشی هوشمند دارای حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و حسگر تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی است. یک حسگر سلفی ۵۰ مگاپیکسلی هم شامل آن شد. باتری ۴۵۰۰ میلی آمپرساعتی آن از شارژ سریع ۱۲۵ واتی، شارژ بی سیم ۵۰ واتی و شارژ معکوس ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

در دیگر خبرها موتورولا گوشی هوشمند جدید سری موتورولا اج خود را در تاریخ ۳ آوریل رونمایی خواهد کرد. دستگاه موسوم به موتورولا اج ۵۰ پرو در چند روز گذشته مورد آزمایش قرار گرفته و حتی میکروسایت خود را در Flipkart هند دریافت کرده است. این دستگاه دارای پردازنده کوالکام Snapdragon 7 Gen 3 خواهد بود و مشخصات قابل قبولی را برای بازار میان رده‌های سطح بالا ارائه می‌دهد.

جای تعجب نیست که این گوشی هوشمند تنها مدل خط تولید نخواهد بود. اگر یک نسخه پرو وجود داشته باشد، می‌توانیم انتظار یک موتورولا اج ۵۰ ساده را نیز داشته باشیم. با این حال، به نظر می‌رسد که ما یک نسخه تلفن موتورولا ۵۰ فیوژن نیز خواهیم داشت. مطابق با بنچمارک Geekbench که اخیراً مشاهده شده، در انتهای پایینی قرار خواهد گرفت.

موتورولا اج ۵۰ فیوژن در پایگاه داده آنلاین Geekbench ظاهر شد. این دستگاه تست Geekbench 6 را انجام داد و امتیاز ۹۱۳ را کسب کرد. در بخش چند هسته‌ای به امتیاز جالب ۲۶۲۹ رسید. در بخش سخت افزاری، این گوشی هوشمند از چیپست کوالکام Snapdragon 6 Gen 1 به همراه ۸ گیگابایت رم استفاده می‌کند.

برای کسانی که ناآشنا هستند، چیپ SD 6 Gen 1 کمترین مدل در سری Snapdragon Gen است. دارای ۴ هسته ARM Cortex-A78 با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز و ۴ هسته ARM Cortex-A55 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز. این یک چیپست رده متوسط برای استفاده روزمره از برنامه و بازی‌های اولیه است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا