اخبار تکنولوژی

آشکار شدن مشخصات گوشی وان پلاس آیس ۳

وان پلاس به طور فعال بر روی یک سری از گوشی‌های هوشمند پریمیوم از جمله سری جدید Ace کار می‌کند و شایعات حاکی از عرضه وان پلاس آیس ۳ در ژانویه سال آینده دارد.

Ace 2 Pro، نسل قبلی، همچنان از تقاضای زیادی برخوردار است، به خصوص برای نوع ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی آن در پلتفرم‌های مختلف تجارت الکترونیک.

افشاگر مطرح صنعت Digital Chat Station که پیشتر برخی از مشخصات کلیدی Ace 3 آینده را فاش کرده بود، اکنون اطلاعات بیشتری را در مورد این سری به اشتراک گذاشته است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، وان پلاس Ace 3 دارای طراحی با فریم فلزی است که یادآور قاب آلیاژ آلومینیومی مات بوده که در اپل واچ دیده می‌شود و نشان دهنده کیفیت ساخت عالی است.

علاوه بر این، این دستگاه دارای صفحه نمایش خمیده ۱.۵K و بدنه شیشه‌ای خاکستری شیک است که به جذابیت زیبایی آن می‌افزاید. DCS همچنین فاش کرد که Ace 3 به چیپست Snapdragon 8 Gen 2 مجهز خواهد شد و آن را به عنوان یک گوشی هوشمند میان رده رده بالا قرار می‌دهد. گزارش‌های قبلی حاکی از آن است که دستگاه دارای باتری قابل توجهی ۵۵۰۰ میلی آمپرساعتی خواهد بود و از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند که نوید عمر باتری عالی و سرعت شارژ سریع را می‌دهد.

وان پلاس آیس ۳ یک گوشی جذاب

برای علاقه‌مندان به عکاسی، Ace 3 یک مجموعه دوربین همه کاره شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور IMX890 1/1.56، لنز تله فوتو ۳۲ مگاپیکسلی IMX709 و لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی ارائه می‌کند. همچنین انتظار می‌رود این دستگاه دارای صفحه نمایش ۶.۷۴ اینچی LTPO 120 هرتزی OLED با حداکثر روشنایی ۲۶۰۰ نیت باشد.

وان پلاس Ace 3 اخیراً در Geekbench مشاهده شده که احتمالاً دارای ۱۶ گیگابایت رم بوده و دارای اندروید ۱۳ است که نشان‌دهنده مشخصات بالا محسوب می‌شود. تصاویر رندر منتشر شده چند ماه پیش نیز به این نکته اشاره دارند که این دستگاه فلسفه طراحی سنتی OnePlus را حفظ خواهد کرد و از نظر ظاهری بسیار شبیه OnePlus 11R/Ace 2 است.

انتظار داریم OnePlus Ace 3 در اوایل سال آینده در چین عرضه شود. گمانه‌زنی‌هایی در مورد عرضه جهانی با نام OnePlus 12R وجود دارد که به دنبال روند وان پلاس برای تغییر نام مدل‌های Ace برای بازارهای بین‌المللی است. این استراتژی به OnePlus اجازه می‌دهد تا با حفظ ثبات در خط تولید خود، به بازارهای متنوع پاسخ دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا