اخبار تکنولوژی

آشکار شدن نوع پردازنده تلفن موتورولا ۵۰ فیوژن

موتورولا گوشی هوشمند جدید سری موتورولا اج خود را در تاریخ ۳ آوریل رونمایی خواهد کرد. دستگاه موسوم به موتورولا اج ۵۰ پرو در چند روز گذشته مورد آزمایش قرار گرفته و حتی میکروسایت خود را در Flipkart هند دریافت کرده است. این دستگاه دارای پردازنده کوالکام Snapdragon 7 Gen 3 خواهد بود و مشخصات قابل قبولی را برای بازار میان رده‌های سطح بالا ارائه می‌دهد. جای تعجب نیست که این گوشی هوشمند تنها مدل خط تولید نخواهد بود. اگر یک نسخه پرو وجود داشته باشد، می‌توانیم انتظار یک موتورولا اج ۵۰ ساده را نیز داشته باشیم. با این حال، به نظر می‌رسد که ما یک نسخه تلفن موتورولا ۵۰ فیوژن نیز خواهیم داشت. مطابق با بنچمارک Geekbench که اخیراً مشاهده شده، در انتهای پایینی قرار خواهد گرفت.

موتورولا اج ۵۰ فیوژن در پایگاه داده آنلاین Geekbench ظاهر شد. این دستگاه تست Geekbench 6 را انجام داد و امتیاز ۹۱۳ را کسب کرد. در بخش چند هسته‌ای به امتیاز جالب ۲۶۲۹ رسید. در بخش سخت افزاری، این گوشی هوشمند از چیپست کوالکام Snapdragon 6 Gen 1 به همراه ۸ گیگابایت رم استفاده می‌کند. برای کسانی که ناآشنا هستند، چیپ SD 6 Gen 1 کمترین مدل در سری Snapdragon Gen است. دارای ۴ هسته ARM Cortex-A78 با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز و ۴ هسته ARM Cortex-A55 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز. این یک چیپست رده متوسط برای استفاده روزمره از برنامه و بازی‌های اولیه است.

Geekbench همچنین گوشی با اندروید ۱۴ را مستقیماً تأیید کرده است. با این حال، در این مرحله، تعجب آور است. به لطف افشای اطلاعات قبلی، می‌دانیم که این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی POLED با گوریلا گلس ۵ است. این گوشی دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

تلفن موتورولا ۵۰ فیوژن بزودی از راه خواهد رسید

گوشی دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب بوده و شامل باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی ۶۸ واتی می‌شود. موتورولا اج ۵۰ فیوژن در رنگ‌های صورتی طاووسی، تیدل تیل و بلود آبی به فروش خواهد رسید. دومی با روکش چرم مصنوعی عرضه خواهد شد.

در حال حاضر، ما دقیقا نمی‌دانیم که این گوشی هوشمند چه زمانی عرضه می‌شود. با این حال، انتظار داریم به‌زودی اطلاعات بیشتری از موتورولا بشنویم. موتورولا اج ۵۰ پرو این سری در تاریخ ۷ آوریل رونمایی خواهد شد و سایر نسخه‌ها نیز باید از این روند پیروی کنند.

در دیگر خبرها موتورولا اج ۵۰ پرو قرار است به‌زودی در هند عرضه شود. این شرکت پیشتر طراحی، گزینه‌های رنگی و مشخصات کلیدی Edge 50 Pro را فاش کرده بود. تایید شده که به ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز شده و برای خرید از طریق Flipkart در دسترس خواهد بود.

اکنون موتورولا تاریخ عرضه این مدل در کشور را نیز اعلام کرده است. انتظار می‌رود Edge 50 Pro در ایالات متحده با نام Motorola Edge+ (2024) عرضه شود، در حالی که در چین می‌توان آن را Moto X50 Ultra نامید و ممکن است مشخصات کمی متفاوت داشته باشد.

موتورولا هند در پست X (توئیتر سابق)، تایید کرده است که موتورولا اج ۵۰ پرو در تاریخ ۳ آوریل در هند معرفی خواهد شد. این گوشی قرار است از طریق Flipkart، وب سایت رسمی موتورولا و سایر موارد برای فروش در این کشور در دسترس قرار گیرد. فروشگاه‌های خرده فروشی. میکروسایت این گوشی در سایت تجارت الکترونیک چندین ویژگی آن را تایید کرده است.

موتورولا اج ۵۰ پرو حداقل در سه رنگ مشکی، بنفش و سومین گزینه با طرح‌های کرم و خاکستری عرضه خواهد شد. همچنین تایید شده که مدل دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی ۱.۵K خمیده POLED با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت، HDR10+، صد درصد وسعت رنگ DCI-P3 و محافظت از نور آبی با تاییدیه SGS است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا