اخبار تکنولوژی

آشکار شدن پوستر تبلیغاتی گلکسی فیت ۳

به نظر رسیده سامسونگ در حال کار بر روی دستبند تناسب اندام جدید خود موسوم به گلکسی فیت ۳ است. گجت پوشیدنی که سال ۲۰۲۴ از راه خواهد رسید و با نمایشگر بزرگ‌تر و طراحی بهتر عرضه خواهد شد.

این مدل جانشین گلکسی فیت ۲ سال گذشته بوده و به تازگی پوستر تبلیغاتی این گجت پوشیدنی منتشر شد. طبق تصاویر دستگاه در بندهای رنگی متنوع عرضه خواهد شد و با تنوع قابل توجه در رنگ به فروش می‌رسد.

گلکسی فیت ۳ دارای صفحه نمایش مستطیلی بزرگ با حاشیه‌های باریک است. از آنجایی که صفحه نمایش بزرگ‌تر داشته، می‌توانیم انتظار واچ فیس بهتر و جدیدی پیدا کنیم. همچنین لبه سمت راست، یک دکمه لمسی و یک میکروفون وجود دارد. این دکمه به عنوان کلید روشن/خاموش عمل خواهد کرد.

هوآوی واچ فیت که هم به عنوان ساعت هوشمند و هم به عنوان ردیاب تناسب اندام عمل می‌کند، ظاهری مشابه دارد. استفاده از ردیاب تناسب اندام برای مدت طولانی به دلیل شکل جعبه‌ای و گوشه‌های گرد آن ضرری ندارد. بندهای سیلیکونی Fit 3 قرار است قابل تعویض باشند. ممکن است این امکان را داشته باشید که بند متناسب با سبک خود را انتخاب کنید. حتی اگر نمی‌توانیم آن را ببینیم، ممکن است ساعت هوشمند یک اتصال شارژ در پایین داشته باشد. علاوه بر این، Galaxy Fit 3 در رنگ‌های خاکستری، طلایی و مشکی در دسترس خواهد بود.

گلکسی فیت ۳ با طراحی بهتر

سامسونگ از زمان همه‌گیری COVID-19 بر ادغام سلامت و تناسب اندام در بخش قابل توجهی از اکوسیستم خود تأکید کرده است. مجموعه گلکسی واچ با عرضه گلکسی فیت ۳ گسترش خواهد یافت. گفته می‌شود این ساعت دارای نظارت بر فشار خون، خواب و ضربان قلب است. از آنجایی که فاقد میکروفون و بلندگو بوده، نمی‌تواند تماس تلفنی برقرار یا دریافت کند.

همچنین گزارش شده که دستگاه  دارای صفحه نمایش ۱.۱ اینچی AMOLED همیشه روشن با استاندارد ضدآب است. مانند مدل قبلی، پیش‌بینی می‌کنیم که بتوانید ساعت را با استفاده از اپلیکیشن پوشیدنی‌های Galaxy کنترل کنید، که به شما امکان می‌دهد واچ فیس را تغییر دهید، آلارم تنظیم کنید و به Find My Tracker دسترسی پیدا کنید.

طبق گزارش‌ها، بند تناسب اندام ممکن است دارای ظرفیت باتری ۲۰۰ میلی آمپرساعتی باشد که ۴۱ میلی آمپرساعت بسیار بیشتر از نسل قبلی است، به احتمال زیاد دارای شارژ ۵ واتی خواهد بود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا