اخبار تکنولوژی

آشکار شدن گوشی ویوو X90S در Google Play Console

سری گوشی ویوو X90 به‌عنوان جدیدترین گوشی هوشمند پرچم‌دار این شرکت در نوامبر ۲۰۲۲ رونمایی شد. اکنون، گزارشی انتشار پیدا کرده که نشان می‌دهد، ویوو بزودی از گوشی ویوو X90S رونمایی خواهد کرد.

طبق گزارش قبلی، سازنده چینی گوشی‌های هوشمند قرار بود مدل X90S را با چیپست مدیاتک Dimensity 9000 معرفی کند. پس از مشاهده در لیست کنسول Google Play، اکنون تأیید شده که این دستگاه دارای چیپ رده بالا Dimensity 9200 است. این پردازنده همچنین حداقل یک نسخه با ۱۲ گیگابایت رم خواهد داشت. پایگاه داده آنلاین نشان داد که ویوو X90S از سیستم عامل اندروید ۱۳ بهره می‌برد.

جدا از این، تنها اطلاعاتی که در لیست کنسول Google Play فاش شده، شماره مدل V2241A است. علاوه بر این، تصویری از دستگاه در لیست وجود داشته که طراحی آن را از جلو آشکار می‌کرد. می‌توانیم شاهد باشیم که دستگاه حاشیه‌های حداقلی در هر طرف با حفره دوربین در وسط برای دوربین سلفی است. اخیراً شایعه شده بود که ویوو X90S می تواند از چیپ Dimensity 9200+ استفاده کند که در تاریخ ۱۰ می معرفی خواهد شد.

ویوو X90S در نزدیکی رونمایی

به عبارت دیگر، چیپست ممکن است Dimensity 9200+ باشد که هنوز رونمایی نشد. این تمام اطلاعاتی است که ما در مورد گوشی داریم، بنابراین برای اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند. در اخباری مرتبط یکی از افشاگران صنعت به تازگی فاش کرده که ویوو در حال توسعه یک گوشی اقتصادی ۴G بوده که به عنوان ویوو Y02t 4G شناخته می‌شود و در آینده نزدیک نیز رونمایی خواهد شد.

شماره مدل نسخه جهانی V2254 بوده و نسخه هند V2252 است. این تلفن هوشمند برنامه‌ریزی شده در ماه می راهی بازار شود. اخیراً ویوو V2252 در TKDN و Geekbench مشاهده شد، اما نام بازاریابی آن ناشناخته بود. اکنون مشخص شده است که این گوشی با نام ویوو Y02T 4G به بازار عرضه خواهد شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا