اخبار

آغاز به کار جست و جوی مشاغل گوگل

با استفاده از سیستم جدیدی که گوگل امسل در نمایشگاه I/O خود رونمایی کرد ، می توان جست و جوی مشاغل  را انجام داد. این ابزار لیست مشاغل را از طریق برخی سرویس‌های بزرگ در این حوزه استخراج می‌کند و آن را در یک مکان میزبانی‌شده توسط گوگل قرار می‌دهد. علاوه بر این، نوتیفیکیشن‌هایی برای مشاغل جستجو شده توسط افراد ارائه می‌شود. این ابزار از همین حالا در دسترس کاربران قرار گرفته است.
می توانید با استفاده از جست و جوی واژه Android Engineer Job به این قسمت دستیابی پیدا کنید . در مرحله بعد، گوگل بخش اختصاصی برای نتایج یافت شده را به نمایش درمی‌آورد. برای توضیحات بیشتر، یک لینک برای هر آیتم در لیست نتایج در نظر گرفته شده است. پس از مشاهده نتایج جستجو، می‌توانید فیلترهایی بر اساس تاریخ، سطح، موقعیت مکانی، نوع شرکت، کارکنان و … تعیین کنید.
البته کل لینک های ساخته به شبکه های اجتماعی وصل شده و برای شما گزینه های مختلفی نمایش می دهند.  در این وب‌سایت‌ها شما می‌توانید لیست کامل مشاغل و سطح تجربه‌ی مورد نیاز برای هر شغل را در کنار اطلاعات کامل مربوط به آن شغل و شرکت درخواست‌کننده، مشاهده کنید. در ابزار جدید گوگل امکان تنظیم هشدار برای برخی از مشاغل خاص جستجو شده وجود دارد. علاوه بر این حتی می‌توانید از زمان فعال شدن شغل مورد نظرتان در بازارهای منتخب آگاه شوید.
این ابزار هنوز هم به صورت اپ معرفی نشده و فقط هنوز به صورت وب است. نتایج بخش مشاغل برای کاربران دسکتاپ و نیز دستگاه‌های موبایل بهینه‌سازی شده است.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا