اخبار

آغاز عرضه ال‌جی اکس ۴۰۰ با نمایشگر خمیده

آغاز عرضه ال‌جی اکس ۴۰۰ با نمایشگر خمیده

ال‌جی اکس ۴۰۰

چند سال پیش بود که بحث نمایشگرهای خمیده به اصلی‌ترین و جذاب‌ترین تیتر برای رسانه‌ها بدل شده بود ولی با گذشت زمانی کوتاه به نظر می‌رسد که تب این محصولات نیز کاهش یافته است. البته این امر به این معنی نیست که دیگر همراه‌های هوشمند دارای نمایشگرهای خمیده فراموش شده‌اند.

کمپانی ال‌جی قصد دارد تا به‌زودی تلفن همراه هوشمند جدید خود یعنی ال‌جی اکس ۴۰۰ را به بازار عرضه کند. این تلفن همراه دارای یک حسگر اثرانگشت در قسمت پشتی خود است که می‌توان از آن به‌عنوان دکمه عکس‌برداری استفاده کرد. همچنین با لمس این حسگر در حین تماشای ویدیو می‌توان به ثبت اسکرین شات از صفحه گوشی پرداخت.

بااین‌حال باید گفت که اصلی‌ترین ویژگی ال‌جی اکس ۴۰۰ نمایشگر آن است. این دستگاه دارای صفحه نمایشی ۵٫۳ اینچی مقعر و منحنی است و همچنین دوربین جلوی آن نیز دارای کیفیتی ۵ مگاپیسکلی با زاویه‌ای ۱۲۰ درجه‌ای است. دوربین اصلی این دستگاه نیز با کیفیتی معادل با ۱۳ مگاپیکسل در پشت این دستگاه واقع شده است.

تلفن هوشمند ال‌جی اکس ۴۰۰ همچنین دارای رمی ۲ گیگابایتی از نوع LPDDR3 بوده و حافظه داخلی آن نیز ۳۲ گیگابایت است. همچنین این گوشی مجهز به پردازنده ۸ هسته‌ای ۱٫۵ گیگاهرتزی MT6750 شرکت مدیا تک است. یک عدد باتری قابل تعویض ۲۸۰۰۰ آمپرساعتی نیز مسئولیت تامین قوای این تلفن را بر عهده دارد.

اتصالات مربوط به این دستگاه نیز از فناوری شبکه ارتباطی ۴G پشتیبانی می‌کند. قیمت این تلفن همراه جدید ال‌جی در حدود ۲۸۰ دلار آمریکا در بازار کره جنوبی پیش‌بینی شده است که با توجه به امکانات آن اندکی بالا به نظر می‌رسد ولی هنگامی که به یاد بیاوریم که نمایشگر این دستگاه از نوع خمیده است، می‌توان این قیمت را حتی تا حدی ارزان نیز دانست. با تمامی این تفاسیر تا زمانی که چند ماه از عرضه این محصول نگذشته باشد، نمی‌توان درباره وضعیت آن قضاوت کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا