اخبار

آغاز فروش تبلت TCL Xess با قیمت ۴۹۹ دلار برای سرآشپزها

تبلت های مخصوص آشپزخانه باید در زمینه پشتیبانی از فرمان‌های صوتی، نهایت سازگاری را داشته باشند. دلیل این موضوع هم مشخص است؛ دستان شما همیشه موقع آشپزی کردن آزاد نیست! حال در میان محصولات بسیاری که این روزها در بازار می‌توان پیدا کرد، تبلت TCL Xess با بهره‌گیری از دستیار کمکی قدرتمند الکسا (Alexa) که توسط کمپانی آمازون (Amazon) توسعه پیدا کرده، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افرادی‌ست که دائما در حال آشپزی کردن هستند.
یکی از بهترین نکات در مورد دستیار الکسا، سازگاری آن با تقریبا هر چیزی است و همین موضوع باعث شده تا شرکت TCL بخواهد از این دستیار پیشرفته و توانمند، در تبلت جدید خود استفاده کند. در کنار سیستم نرم افزاری، وجود تراشه مدیاتک MT8783T در کنار ۳ گیگابایت حافظه رم، دوربین ۵ مگاپیکسلی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و اسپیکرهایی با توان خروجی ۳ وات، تبلت TCL Xess را به محصولی قدرتمند تبدیل کرده است.
اما شاید هیچ چیز به اندازه صفحه نمایش ۱۷٫۳ اینچی و فول اچ‌دی تبلت TCL Xess توجه شما را به خود جلب نکند، چیزی که پیش‌تر در نمایشگاه CES 2016 و با معرفی تبلت ۱۷٫۳ اینچی Alcatel OneTouch Xess نیز شاهد آن بوده‌ایم. دلیل این شباهت، چیزی نیست جز تملک شرکت TCL بر Alcatel OneTouch.
هم اکنون فروش تبلت TCL Xess با قیمت ۴۹۹٫۹۹ دلار و از طریق وب‌سایت آمازون آغاز شده است.
 
تبلت TCL Xess

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا