اخبار

آمار فروش فوق‌العاده گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج

آمار فروش فوق‌العاده گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج

گلکسی اس ۷

در حالی که هم‌اکنون ستاره‌های کمپانی سامسونگ را تلفن‌های همراه هوشمند گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس تشکیل داده‌اند اما بهتر از نسل‌های قبلی این دو دستگاه هوشمند را نیز فراموش نکنیم. بر اساس آمارهای تحلیلی در این رابطه تا کنون ۵۵ میلیون عدد از  تلفن‌های همراه هوشمند گلکسی اس ۷  و گلکسی اس ۷  اج به فروش رسیده‌اند.

با این حال نمی‌توان این میزان فروش را تنها به خاطر قابلیت‌های منحصر به فرد این دو دستگاه دانست بلکه با ماجرای منفجر شدن باتری نوت ۷ طرفداران پرچم‌داران هوشمند سامسونگ تنها یک انتخاب داشتند و آن‌هم خرید سری اس ۷  بود. اما این عامل را نمی‌توان تنها دلیل فروش فوق‌العاده مدل اس ۷  و اس ۷  اج دانست بلکه این دو تلفن همراه هوشمند از لحاظ قابلیت بسیار عالی هستند.

این دو دستگاه هر دو به‌صورت تحسین‌برانگیزی کار می‌کنند اما می‌توان انتظار داشت که سامسونگ گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس بتوانند رکورد فروش نسل قبلی خود را بشکنند. دو تلفن همراه یاد شده یعنی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج از زمان عرضه آن‌ها به بازار دیدگاه‌های بسیار مثبتی را به خود جلب کردند اما پیش‌فروش گلکسی اس ۸ تقریبا به میزان ۳۰ درصد از گلکسی اس ۷ بیشتر بود و این امر خود دلیلی بر موفقیت بیشتر گلکسی اس ۸ بر گلکسی اس ۷ است.

با این حال رقم اصلی فروش این دو دستگاه هنوز به‌صورت رسمی اعلام نشده است اما بر اساس پیش‌بینی‌ها احتمال بالا بودن میزان فروش این دو پرچم‌دار جدید سامسونگ بسیار بالاست. البته ممکن است که این دو مدل تا سال آینده میلادی نیز به فروش نیرومند خود ادامه بدهند و پس‌ازآن شاهد خارج شدن آن‌ها از چرخه درآمدزایی شرکت سامسونگ خواهیم بود. شایان ذکر است که بسیاری از متخصصان معتقدند که کیفیت گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج به‌اندازه‌ای بالا هست که نیازی به مهاجرت به نسخه بعدی برای کاربران آن‌ها وجود نداشته باشد.

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا