آموزش و ترفند

آموزش ساخت AR Emoji در تلفن های همراه هوشمند گلکسی اس ۹

AR Emoji

 
با معرفی تلفن های همراه هوشمند جدید و پرچم دار سامسونگ یعنی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس، این کمپانی تصمیم گرفت تا با ارائه قابلیت AR Emoji به جنگ ویژگی تازه معرفی شده اپل به نام انیموجی برود. با این حال طرز کار این دو قابلیت تا حد بسیار زیادی از یکدیگر متفاوت است و برای مثال سامسونگ به جای استفاده از ساخت نسخه سه بعدی ایموجی های محبوب از کاربران در خواست می کند که یک سلفی گرفته و سپس نسخه مجازی و کارتونی شما را می سازد.
همچنین می تواند استیکرهای واقعیت افزوده زیادی را در این میان مشاهده کرد که البته برخی از آن ها هم اکنون به صورت کاملا سه بعدی هستند که یکی از آن ها نیز مربوط که خرگوش محبوب انیمیشن زوتپیا است. زمانی که انیموجی واقعیت افزوده شما ساخته شد دسته ای استیکر با آواتار شخصی خود دریافت می کنید که می تواند در هر نرم افزار پیام رسانی که مایل باشید به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید به ضبط تصاویر و ویدیوهای ویژه ای از خودتان پرداخته و به این ترتیب آواتار یاد شده نیز تمامی رفتارهایی که در جلو دوربین انجام می دهید را تقلید می کند.
در این مقاله قصد داریم تا به شما نحوه ساخت یک انیموجی از خودتان را آموزش بدهیم. لازم به ذکر است که برای دسترسی به قابلیت های ایموجی های واقعیت افزوده نیازی به نرم افزار ویژه ندارید. برای ساخت خود مجازی تان تنها کافیست که نرم افزار دوربین را باز کرده، به حالت سلفی وارد شوید و برای دریافت حالت AR Emoji صفحه را به سمت چپ بکشید. هم اکنون، باید دکمه ای به نام Create My Emoji را مشاهده کنید که در گوشه پایین و سمت چپ تصویر قرار گرفته است. با کلیک بر روی آن، نرم افزار یاد شده از شما می خواهد که یک سلفی بگیرید.
پیشنهاد می کنیم که برای دریافت بهترین نتیجه سلفی خود را در شرایط با نور زیاد بگیرید. اگر عینک می زنید بهتر است آن را در بیاورید و مطمئن شوید که تلفن واقعا در ثابت ترین حالت خود قرار دارد. این امر به خاطر آن است که AR Emojiدر واقع بخشی از تصویری که شما از خود برداشته اید را می گیرد و آن را با صورت آواتار مخلوط می کند. بنابراین اگر عینک بزنید یا عکس تاری بگیرید، ویژگی هایی نظیر ابروها یا ریش شما ممکن است خوب از آب در نیاید.
زمانی که تصویر یاد شده را گرفتید می توانید از ویژگی هایی نظیر مدل و رنگ مو، عینک و… را در ایموجی خود تغییر دهید و همچنین لباس متفاوتی را برای آن انتخاب کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا