اخبار

آنر ۹ ایکس پرو با دوربین چهارگانه همراه است

رسانه ها به مشخصات آنر ۹X دسترسی پیدا کرده اند. یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت در این گوشی  کار گذاشته شده و با ۲۰ وات شارژ سریع می شود. شرکت هواوی با عرضه گوشی آنر ۸ توانست به موفقیت بزرگی دست یابد. این گوشی هوشمند سپتامبر سال گذشته معرفی شد و بیش از ۱۰ میلیون بار به فروش رفته است. شرکت نسل جدید این گوشی را معرفی خواهد کرد. گوشی آنر ۹X پرو بجای گوشی ۸X پرو جایگزین خواهد شد. به تازگی یک حساب توئیتری مشخصات این گوشی را افشا کرده است. دوربین چهارگانه و یک باتری بزرگ در این گوشی کار گذاشته شده است.

گوشی آنر ۹X پرو همان گوشی نوا ۵ است که با نام دیگری عرضه شده است. این گوشی به همین زودی معرفی خواهد شد. شرک هواوی همیشه در یک روند گوشی های تولیدی خود را با نام های متفاوتی عرضه می کند. شرکت هواوی قبلا گوشی آنر۸X را با نام آنر ویو لایت و آنر۸X Max را با نام هواوی اینجوی مکس عرضه کرده بود.

اندازه صفحه نمایش ۶.۵ اینچی تا ۶.۷ اینچ متفاوت خواهد بود و با فناوریLCD عرضه شده است. دوربین چهارگانه در بخش پشتی به چشم می خورد. دوربین چهارگانه با سنسورهای ۲، ۸/۲ و ۴۸ مگا پیکسل می تواند تصاویر و ویدیوها را ثبت و ضبط کند. یک حفره درون صفحه نمایش در گوشی ۹X پرو کار گذاشته شده و دوربین سلفی ۲۵ مگا پیکسل کار گذاشته شده است. باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت با شارژ سریع ۲۰ واتی انرژی این گوشی را تامین می کند. گوشی آنر ۷X پرو در ماه دسامبر سال گذشته معرفی شد و اکنون بعد از گذشت ۱۰ ماه گوشی ۸X معرفی و رونمایی شد. گوشی ‌۹X پرو نیز طی ماه های بعدی عرضه خواهد شد.

اندازه صفحه نمایشگر ۳۹/۶ اینچ بوده که با فناوری AMOLED ادغام شده و رزولوشن فول اچ دی مشخصه خاص این گوشی ممتاز و پرچمدار است. شاید به احتمال بسیار زیاد صفحه نمایش قطره ای به همراه با بریدگی در این گوشی به کار گرفته شود. یک جک ۵.۳ میلی متری در هدفون این گوشی به کار گرفته شده است. خروجی پورت micro USB به همراه با حفره های اسپیکر در پایین گوشی کار گذاشته شده است.

بلوتوث آن دوگانه بوده و شما می توانید در حین رانندگی به سایرکارهای خود نیز برسید. فناوری ماشینی و EMUI 8.0 باعث شده که رفتار کاربران خود را تشخیص داده و بر همان اساس اقدام کند. این گوشی هوشمند سریع تر و روان تر عمل می کند.

رابط کاربری بسیار راحت بوده و بنابراین این گوشی عملکرد سریع و مناسبی را دارد. قفل گوشی هواوی آنر ۹X با اسکن عنبیه چشم شما باز می شود و بنابراین مشخص می شود که امنیت بالایی دارد و دیگران زمانی به گوشی خودتان دسترسی ندارید یا خواب هستید دیگر نمی تواننند گوشی شما را باز کرده و محتوای آن را مشاهده کنند. امنیت بالایی دارد و بنابراین طرفداران بیشتری خواهند داشت.


بیشتر بخوانید

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا