اخبار تکنولوژی

آپدیت امنیتی فوریه ۲۰۲۳ به گوشی Galaxy M33 رسید

در میان همه وعده‌ها و اطلاعات بروزرسان One UI 6.1، سامسونگ تعهد خود را برای ارائه به‌روزرسانی‌های امنیتی به موقع فراموش نکرد. امروز، دستگاهی که در انتها آپدیت امنیتی فوریه ۲۰۲۴ را دریافت کرد، گوشی گوشی Galaxy M33 بوده که این آپدیت در هند برای آن منتشر شد.

این به‌روزرسانی با نسخه نرم افزاری M336BUXXS6DXB1 ارائه می‌شود و تمام رفع‌های امنیتی آپدیت فوریه ۲۰۲۴ را دربرمی‌گیرد. هند تنها کشوری است که از ۲۲ فوریه این به‌روزرسانی را دریافت می‌کند و احتمالاً چند هفته قبل از عرضه به‌روزرسانی در همه مناطق که M33 فروخته می‌شود، می‌گذرد.

نسخه نرم افزاری و تغییرات به‌روزرسانی نشان می‌دهد که تنها پیشرفت‌های امنیتی را به همراه دارد. آپدیت امنیتی فوریه ۲۰۲۴ در سه هفته گذشته برای چندین دستگاه گلکسی منتشر شده و در مجموع ۷۲ آسیب پذیری را در اندروید و نسخه سفارشی سیستم عامل سامسونگ برطرف کرده است.

گوشی Galaxy M33 با اندروید ۱۲ و One UI 4.1 در سال ۲۰۲۲ عرضه شد و در حال حاضر از اندروید ۱۴ و One UI 6.0 استفاده می‌کند. باید حداقل یک ارتقاء سیستم عاملی اصلی دیگر دریافت کند و در آینده نزدیک، دارندگان M33 می‌توانند انتظار داشته باشند که آپدیت One UI 6.1 را دریافت کنند، حتی اگر سامسونگ تنها One UI 6.1 را برای دستگاه‌های پرچمدار راه‌اندازی شده در سال ۲۰۲۳ تأیید کرده است.

گوشی Galaxy M33 آپدیت شد

برای دانلود به‌روزرسانی فوریه در گوشی Galaxy M33، برنامه تنظیمات آن را باز کنید، به‌روزرسانی نرم‌افزار را انتخاب کنید و روی Download and install ضربه بزنید. اگر به‌روزرسانی در اولین تلاش ظاهر نشد، این فرآیند را چند بار امتحان کنید.  سامسونگ همیشه سعی داشته قابلیت‌های مناسبی را در آپدیت‌های خود به طرفداران ارائه دهد.

بنابراین اگر از کاربران گوشی‌های سامسونگ هستید کافی بوده به بخش تنظیمات و بروزرسان نرم افزاری دستگاه خود مراجعه کنید تا بتوانید به آپدیت جدید دسترسی داشته باشید. اطلاعات بیشتری از این آپدیت در دست نیست و انتظار رفته به مرور زمان شامل کاربران دیگری شود. سامسونگ همیشه سعی داشته آپدیت‌های خود را در موعد مشخص برای کاربران ارائه دهد.

گوشی Galaxy M33 نیز از این قاعده مستثنی نیست. برند کره‌ای در اخبار مرتبط بزودی نسل جدید گلکسی M33 را معرفی خواهد کرد که دارای طراحی بروز و مشخصات کلیدی قابل توجه است. به هر حال باید منتظر انتشار آپدیت برای گوشی‌های بیشتری از برند سامسونگ بود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا