اخبار

آپدیت اندروید نوقا برای گلکسی اس ۷ در بنچمارک GFXBench رخ نمایان کرد

با عرضه نسخه جدید اندروید موسوم به نوقا شرکت های مختلف در حال آماده سازی آن برای عرضه بر روی بهترین گوشی های هوشمند خود هستند. شرکت سامسونگ و محصولات آن نیز از این قاعده مستثنا نبوده و در آخرین خبرهای منتشر شده متوجه شدیم که گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج در آینده ای نزدیک آپدیت اندروید نوقا را دریافت خواهند کرد. علاوه بر آن اعلام شد که رابط کاربری Grace موجود بر روی نوت ۷ نیز به همراه این بروزرسانی عرضه خواهد شد. حالا دوباره اسناد جدیدی از آمادگی سامسونگ برای عرضه آپدیت اندروید نوقا برای گلکسی اس ۷ منتشر شده است.
شاید گوشی های سامسونگ گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج قلم اس پن نداشته باشند اما دیگر قابلیت های رابط کاربری جدید سامسونگ به نام Grace را که پیشتر در گوشی گلکسی نوت ۷ شاهد آن بودیم را ارائه خواهند داد. رابط کاربری Grace سامسونگ فعلا تنها بر روی گلکسی نوت ۷ قابل مشاهده است. اما بر اساس شایعات منتشر شده به احتمال بسیار زیادی شاهد عرضه آن بر روی دو گوشی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج نیز خواهیم بود. همان طور که احتمالا می‌دانید در این نسخه جدید از رابط کاربری سامسونگ، ویژگی Always-on Display تغییرات بسیار زیادی کرده است. هر چند نگارش اولیه این قابلیت را در گوشی های سری گلکسی اس ۷ قبلا شاهد بوده‌ایم.
 
رد پای آپدیت اندروید نوقا برای گلکسی اس 7 در بنچمارک GFXBench دیده شد
 
اما موضوعی که کماکان مجهول مانده است، زمان دقیق عرضه  آپدیت اندروید نوقا برای گلکسی اس ۷ است. در هر صورت همان طور که در تصویر فوق مشاهده می کنید یکی از مدل های گوشی سامسونگ گلکسی اس ۷ در بنچمارک GFXBench تست شده است و از طرفی این مدل دارای نسخه ۷٫۰ سیستم عامل اندروید موسوم به نوقا است. احتمال می‌دهیم در سه ماهه میلادی کنونی شاهد عرضه رسمی اندروید نوقا به همراه رابط کاربری جدید سامسونگ برای دو گوشی هوشمند گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج باشیم.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا