اخبار

آپدیت جدید سونی اکسپریا زد ۵ منتشرشد ، این به روز رسانی بسته امنیتی اندروید را نیز به همراه دارد !

پرچمداران دو نسل پیش شرکت سونی که البته آخرین نسل از سری زد این کمپانی نیز به حساب می‌آمدند، سری اکسپریا زد ۵ نام دارند. در این سری سه گوشی هوشمند معرفی شد؛ اکسپریا زد ۵، اکسپریا زد ۵ پریمیوم و همچنین اکسپریا زد ۵ کامپکت. حالا خبری منتشر شده است مبنی بر انتشار آپدیت جدید سری سونی اکسپریا زد ۵ که ممکن است باعث خوشحالی کاربران این دسته از گوشی های هوشمند شود.
شرکت سونی به تازگی شروع به عرضه آپدیت جدید برای سری گوشی های هوشمند اکسپریا زد ۵ کرده است. این به روز رسانی به شماره ۳۲٫۲٫A.0.305 شناخته می‌شود و هنوز دقیقا معلوم نیست که از چه محتویاتی برخوردار خواهد بود. اما به احتمال بسیار زیاد آخرین نسخه از آپدیت امنیتی اندروید گوگل را به همراه خواهد داشت.
از آنجایی که آپدیت جدید سری سونی اکسپریا زد ۵ قرار است به صورت OTA منتشر شود ممکن است مدت زمانی کوتاه اما نامعلوم طول بکشد تا پیام مربوط به آن بر روی نمایشگر گوشی سری  اکسپریا زد ۵ شما ظاهر گردد. در نتیجه شاید بهتر باشد در این زمینه کمی صبور باشید. هر چند می‌توانید به صورت دستی به بخش تنظیمات گوشی خود رفته و از این موضوع به طور کامل اطلاع کسب کنید.
لازم به ذکر است که گوشی های هوشمند این سری به طور پیشفرض از نسخه ۵٫۱٫۱ سیستم عامل اندروید موسوم به لالی پاپ استفاده می‌کردند. سپس نسخه ۶٫۰ اندروید به نام مارشمالو برای آنها عرضه گشت. حالا این سری منتظر دریافت نسخه ۷٫۰ اندروید با نام نوقا هستند. به نظر شما آیا سونی برای پرچمداران دو نسل پیش خود اندروید نوقا را به طور رسمی عرضه خواهد کرد؟ آیا از پشتیبانی‌های شرکت سونی در زمینه به روز رسانی گوشی های هوشمند خود راضی هستید؟

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا