اخبار تکنولوژی

آپدیت هایپراو اس برای شیائومی ۱۳ پرچمدار منتشر شد

شرکت چینی تولید کننده لوازم الکترونیکی مصرفی، شیائومی، عرضه آخرین آپدیت هایپراو اس خود بر اساس سیستم عامل اندروید ۱۴ را برای گوشی هوشمند پرچمدار ۱۳ در چین آغاز کرده است.

گوشی هوشمند شیائومی ۱۳ جزو اولین دسته از دستگاه‌های شیائومی بود که آپدیت HyperOS را دریافت کرد و اکنون به طور رسمی برای دستگاه عرضه می‌شود. این به‌روزرسانی دارای نسخه سیستم عامل “۱.۰.۳.۰.UMCCNXM” و حجم کل آن به ۱.۸ گیگابایت می‌رسد.

کاربران چینی علاقه‌مند به دستگاه Xiaomi 13 می‌توانند به‌روزرسانی را در دستگاه خود شناسایی کرده و آن را دانلود و نصب کنند تا آخرین پوسته سفارشی این برند را تجربه نمایند.

مشخصات گوشی هوشمند شیائومی ۱۳ شامل نمایشگر ۶.۳۶ اینچی امولد FHD+ با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲، حافظه رم ۱۲ گیگ، حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگ، دوربین عقب سه گانه ۵۰/۱۰/۱۲ مگاپیکسل، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ ۶۷ واتی و غیره می‌شود.

حسگر اثرانگشت این مدل زیر نمایشگر است. این گوشی دارای ابعاد ۱۵۲ در ۷۱ در ۸.۱ میلیمتر بوده و وزن ۱۸۵ گرمی دارد.

شیائومی ۱۳ با آپدیت هایپراو اس

در دیگر خبرها شرکت شیائومی پیشتر از گوشی پوکو M6 خود به عنوان میان رده‌ای ارزشمند با مشخصات قابل توجه رونمایی کرد. دستگاهی که از پردازنده دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس قدرت گرفته و شامل ۴ تا ۸ گیگابایت رم می‌شود.

مدل دارای ۸ گیگابایت رم مجازی بوده که موجب خواهد شد مالتی تسکینگ سریع‌تری را شاهد باشیم. در سوی دیگر باید به نمایشگر ۶.۷ اینچی HD+ با پنل LCD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی با شدت روشنایی ۶۰۰ نیتی اشاره کرد. دستگاه دارای پوشش شیشه گوریلاگلس بوده و در بخش حافظه دارای ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی UFS 2.2 است.

همچنین باید به اسلات کارت میکرو اس دی پرداخت و در سوی دیگر از دو سیم کارت همزمان نیز پشتیبانی دارد. محصول جدید پوکو شامل جک هدفون ۳.۵ میلیمتری و حسگر اثرانگشت جانبی هم می‌شود. این مدل دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ ۱۸ واتی است. ناگفته نماند شیائومی پورت USB-C هم تعبیه شد.

اگر همه این مشخصات آشنا به نظر می‌رسند، به این دلیل است که Poco M6، همانطور که قبلاً شایعه شده بود، به نظر می‌رسد یک نسخه ریبرند از Redmi 13C 5G است که هفته گذشته عرضه شد. البته طراحی عقب با لمس برندهای مختلف که توسط پوکو اعمال می‌شود کمی متفاوت است، اما در غیر این صورت اینها یکسان به نظر می‌رسند.

قیمت معمولی Poco M6 برای مدل پایه ۱۰۴۹۹ روپیه با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۱۱۴۹۹ روپیه برای نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایتی و در صورت تمایل به نسخه بالای ۸/۲۵۶ گیگابایت، ۱۳۴۹۹ روپیه است. پوکو در تلاش بوده سبد محصول خود را با مدل‌های متنوعی همراه سازد و گوشی‌هایی ارائه کند که در نوع خود قابل توجه هستند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا