اخبار تکنولوژی

آپدیت واتس اپ با دکمه های سبز و آیکون های جدید برای کاربران iOS منتشر شد

واتس‌اپ به‌روزرسانی جدیدی را برای همه کاربران iOS ارائه می‌کند که یک تغییر جزئی رابط کاربری و یک ویژگی جدید در عملکرد تماس ویدیویی خود اضافه می‌کند. آپدیت واتس اپ روز دوشنبه منتشر شد و از آنجایی که نسخه پایدار جهانی است، برای همه کاربران آیفون در دسترس خواهد بود. کاربران می‌توانند با جستجوی واتس اپ، بروزرسانی را در اپ استور بیابند.

به‌روزرسانی جدید به‌طور گسترده دکمه‌های سبز رنگ و طراحی رابط و همچنین اضافه کردن عناصر رابط بازطراحی‌شده را به‌طور گسترده منتشر می‌کند. آپدیت جدید WhatsApp برای iOS نسخه بیلد را به ۲۴.۹.۷۴ می‌رساند. همه مدل‌های آیفون پشتیبانی‌شده می‌توانند به محض در دسترس قرار گرفتن آن را نصب کنند. به‌روزرسانی به صورت دسته‌ای ارسال شده است، بنابراین برخی از کاربران ممکن است آن را پس از چند روز تاخیر دریافت کنند. واتس اپ می گوید همه در هفته های آینده ویژگی های جدید را دریافت خواهند کرد.

قابل ذکر است، این بروزرسانی دکمه‌های سبز رنگ و نمادهای اعلان را به همه کاربران iOS اضافه می‌کند. پلتفرم پیام‌رسانی فوری اولین بار آزمایش این ویژگی را ماه گذشته آغاز کرد. همچنین در چند هفته گذشته برای بسیاری از کاربران اندروید منتشر شد. پس از به‌روزرسانی، دکمه پیام جدید و همچنین نمادهای گروه‌ها، مخاطبین و انجمن‌های جدید به رنگ سبز نشان داده می‌شوند. اعلان پیام خوانده نشده و تعداد پیام های خوانده نشده که در کنار لیست چت نشان داده می‌شوند نیز به رنگ سبز نشان داده می‌شوند. رنگ سبز پیشتر تم پیش‌فرض برای حالت شب بود، اگرچه اکنون رنگ روشن‌تر است. این رنگ همچنین برای کسانی که از برنامه در حالت نور استفاده می کنند نشان داده می‌شود.

آپدیت واتس اپ با ویژگی های کاربردی

علاوه بر این، به‌روزرسانی جدید واتس‌اپ همچنین آیکون‌های بازطراحی‌شده جدید را در سراسر برنامه اعمال می‌کند. اینها در یک به‌روزرسانی بتا قبلی نیز دیده شده بودند و اکنون برای همه کاربران عرضه می‌شوند. با طراحی مجدد این رابط، پلتفرم اکنون از نمادهای ثابت در رابط کاربری اندروید، iOS و وب خود استفاده می کند.

در نهایت، این شرکت همچنین در حال اضافه کردن پشتیبانی صوتی برای ویژگی اشتراک‌گذاری صفحه در تماس‌های ویدیویی است. پیش از این، وقتی صفحه نمایش خود را از طریق برنامه به اشتراک می گذاشتند، سایر شرکت کنندگان قادر به شنیدن صدای پخش شده در دستگاه نبودند و در عوض فقط صدای خارجی ضبط شده از طریق میکروفون را می شنیدند. اکنون، کاربران می توانند هر دو کانال صوتی را با هم بشنوند. این قابلیت به تازگی به پلتفرم اندروید اپلیکیشن نیز اضافه شده است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا