اخبار تکنولوژی

آیا اپل واچ نسل بعدی با چراغ قوه همراه است؟

ما چراغ قوه را به عنوان یکی از ویژگی‌های اصلی گوشی‌های هوشمند می‌پذیریم که به عنوان یک فلاش دوربین در هنگام عکس‌برداری در شرایط کم نور و به عنوان یک مشعل در غیاب نور عمل می‌کنند. اما چراغ قوه اختصاصی در ساعت‌های هوشمند همچنان یک ویژگی خاص است. این ممکن بوده به زودی تغییر کند زیرا ظاهرا اپل به دنبال اضافه کردن چراغ قوه خارجی به اپل واچ نسل بعدی است.

این شرکت حق ثبت اختراع برای یک چراغ قوه خارجی جهت نصب بر روی بند مدل‍‌های اپل واچ دریافت کرده است. بر اساس گزارشی در اپل اینسایدر، که برای اولین بار برنامه ثبت اختراع ایالات متحده را مشاهده کرد، سازنده آیفون برای یک مجموعه نور ماژولار طراحی شده برای ادغام با دستگاه‌های پوشیدنی ثبت اختراع ثبت کرده است.

در نمودارهای دقیق، درخواست ثبت اختراع، که پنجشنبه منتشر شد، یک ماژول چراغ قوه خارجی را در لبه بند اپل واچ نزدیک به بدنه ساعت نشان می‌دهد. طبق پتنت، مجموعه نور ماژولار را می‌توان از طریق یک سوئیچ اختصاصی و کنترلر روی نمایشگر ساعت کنترل، روشن یا خاموش کرد. چراغ قوه خارجی ممکن است با باتری اختصاصی نیز همراه باشد تا تخلیه باتری ساعت را کاهش دهد.

اپل واچ نسل بعدی با ویژگی خاص

علاوه بر این، از آنجایی که مدل‌های اپل واچ دارای استاندارد IP برای مقاومت در برابر آب هستند و برای استفاده در هنگام شنا استفاده می‌شوند، ماژول نور خارجی ممکن است دارای ویژگی‌های مقاومت در برابر مایعات مانند مهر و موم یا حلقه‌های O برای جلوگیری از ورود مایع به اجزای داخلی حساس باشد. ثبت اختراع گفت.

چراغ قوه خارجی ماهیت جهت دار خواهد داشت و نور را عمود یا بطور عمده عمود بر صفحه مشخص شده توسط نمایشگر ساعت و موازی، یا حداقل به طور قابل ملاحظه‌ای موازی با محوری که توسط دست کاربر هنگام عبور از نوار ساعت می‌گذرد، می‌تاباند.

مدل‌های اپل واچ در حال حاضر دارای یک ویژگی چراغ قوه یکپارچه هستند که با روشن کردن صفحه نمایش با نور سفید با روشنایی بالا کار می‌کند. چراغ قوه نمایشگر قوی نیست و نمی‌تواند مناطق تاریک بزرگ را فراتر از اطراف آن روشن کند. همچنین باتری ساعت را خالی می‌کند. یک ماژول چراغ قوه اختصاصی با باتری خود منبع نور موثری را در شرایط نور کم به ارمغان می‌آورد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا