اخبار

آیا گلکسی جی ۷ نسخه ۲۰۱۶ به‌روزرسانی خواهد شد

گلکسی جی ۷

شرکت کره‌ای سامسونگ هیچ‌گاه درباره شرایط به‌روزرسانی‌های اندرویدی تلفن‌ها و تبلت‌های خود واضح سخن نمی‌گوید. البته این شرایط درباره تلفن‌های رده بالای این دستگاه فرق می‌کند زیرا تقریبا همه این دستگاه‌ها تا دو سال جدیدترین به‌روزرسانی‌های منتشرشده را دریافت خواهند کرد.

گلکسی جی ۷ نیز یکی از همراه های میان رده سامسونگ است که راه خود را در حدود یک سال پیش به بازار باز کرد. این تلفن همراه هوشمند هنوز بر روی اندروید نسخه ۶ یا همان اندروید مارشمالو کار می‌کند و سامسونگ نیز خبری از به‌روزرسانی اندروید آن نداده است. با این حال مانند همیشه شایعاتی در این زمینه در اینترنت منتشر شده است که بر اساس آن گلکسی J۷  منتشر شده در سال ۲۰۱۷ در لیست Wi-Fi Alliance قرار گرفته است که طبیعتا چیز خارق‌العاده‌ای نیست اما این دستگاه هم‌اکنون بر روی نسخه جدیدتری از اندروید کار می‌کند.

این دستگاه که با شماره مدل Samsung SM-J۷۱۰F شناخته می‌شود مجهز به جدیدترین نسخه اندروید یعنی اندروید نوقا است. این امر نشان دهنده این نکته است که این کمپانی مشتریان این دستگاه را با به‌روزرسانی‌ای کاملا پیش‌بینی شده خوشحال خواهد کرد. بنابراین، شوالی که در اینجا باقی است این نیست که آیا گلکسی جی ۷ نسخه ۲۰۱۶ نیز اندروید نوقا را دریافت خواهد کرد یا خیر بلکه سوال اصلی در رابطه با زمان ارائه این به‌روزرسانی است.

این به‌روزرسانی احتمالا آخرین به‌روزرسانی بزرگ این دستگاه نخواهد بود زیرا اندروید O دقیقا در سایه ایستاده است و هر آن ممکن است اخبار جدیدی درباره آن به گوش برسد. به این ترتیب تنها می‌توان منتظر ماند و دید که آیا اخبار منتشر شده در زمینه دریافت به‌روزرسانی ویژه برای این نسخه از خانواده گلکسی به حقیقت خواهد پیوست یا این‌که تنها شایعه‌های منتشر شده از سوی رسانه‌ها بوده است، البته دریافت اندروید O برای این دستگاه به هیچ عنوان قابل پیش‌بینی نخواهد بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا